Alla inlägg under maj 2011

Av Becky - 27 maj 2011 23:59

Att jag saknar dig, det är nått som alla redan vet.
Att jag gillar dig, är nått som alla blir galna över att veta.
Att jag fäller nån tår för dig, är nått som jag gör i hemlighet..
Att jag drömmer om dig, är nått som bara jag vet.
Att jag pratar om dig, är nått som mina vänner vet.
Att jag kollar på dig i smyg, är nått som ingen märker.
Att jag älskar dig, är något som jag håller för mig själv.

Av Becky - 27 maj 2011 23:38

Jag orkar inte mer, kan ni inte bara ge er? Ge er med all skit som ni häller över mig, efter varje steg jag tar, kämpar jag varje dag, kämpar för att fortfarande stanna kvar, försöker hålla huvet rakt, försöker att se framåt. Men klarar inge mer efter allt som jag har genomgått, dagar kommer dagar går men allting rasar samman, hela livet går i bitar och jag skulle helst vilja vara nån annan, jag kollar tillbaka på valen som jag en gång gjorde som skulle göra allting bra. Men det var bara som jag trodde, för livet blir sämre och vad mer kan jag göra än att sitta å vänta på att jag en dag inte finns mer, jag duger inte till nånting hur mycket jag än vill, Jag vill bara härifrån dit tiden står still, Jag vill stå rak i ryggen utan att folk ser ner på mig, Jag vill klara av dagen utan att världen tynger ner mig, Jag hade de bra men jag sket i de jag hade o nu ångrar jag mig djupt!

 

För om de är som ni säger va de bara jag som sabba det. Jag låtsas som ingenting, men jag bryr mig mer för varje dag, men jag får ej va ledsen, för då visar jag mig svag, Jag visar att jag bryr mig och de är ett stort misstag, visa att de ni gör faktiskt förstör min dag, men vad ska jag göra när ni bara ser ner på mig, Snackar skit och säger att jag borde ta mitt liv, Jag vill inte gå ut för där finns bara lögner som slängs efter mig och hela dagen går sönder, Sen när jag kommer hem, förstörd efter orden, lägger jag mig i sängen, ensam på jorden, Jag tänker för mig själv "Tänk om jag gjort ett annat val" Att inte slåss, röka och dricka och gjort min mamma glad, Vad skulle hänt om jag hade mamma vid min sida, som hjälpte mig till de sista, skulle jag då fortfarande lida?

 

När jag skriver det här idag,ångrar jag saker som har hänt. Som skulle slutat annorlunda om jag bara hade tänkt, att jag skulle ha levt för att det fanns en dag imorron,istället för att bara ta dagen som den kommer, för de förstörde livet!

Av Becky - 27 maj 2011 20:56

Andra dagen i rad jag har sprängande huvudvärk, men det är inte i hela huvudet bara halva, och det går ner till halva ansiktet och nacken o axeln och grejer, så blir lite rädd, men hoppas att det försvinner snart! :/

 

Har inte gjort så mycket idag, har mest legat i sängen och tagit det lugnt o sovit lite granna, sen har jag ochså pratat med min mamma o hennes man o hans dotter lite granna!

 

Sen är jag ochså ganska glad eftersom jag ska ta ett till håll i läppen och min mammas man ska betala för percingen, yeeey snäll gammal pöjk! :P

 

Ne nu ska jag ta o lyssna lite mer på musiken ifrån spotify just nu spelas: Fronda-Gränslandet, massa kärlek till den låten! :D<333

...

Av Becky - 21 maj 2011 13:23

"Lova aldrig någonting till någon som du sen inte kan hålla! "

 

Har varit vaken ett tag och det känns bra, men är väldigt trött så efter jag har skrivit detta inlägg så tänker jag krypa ner i sängen o vila en timme eller två!

 

Har kollat på filmen Cheetah girls 2 idag, den var faktiskt väldigt bra, har inte sett den förut så jag tänkte att det var dags att kolla på den när den ändå sändes på tven tidigare idag!   

 

Nu har jag nästan precis diskat upp disken från igår, gick snabbt men ändå ganska jobbigt!

Sen gosa jag med våra underbara katter ett tag, och efter det så spelade jag lite på mobilen, trevligt trevligt, har ochså smsat en del!   

 

Det är lördag idag, men jag vet inte vad jag ska göra senare men jag hittar väl på något, det gör jag ju alltid!

Men nu tänker jag ta och avsluta detta inlägg med att skriva hoppas ni har en trevlig lördag!   

 

 

Av Becky - 20 maj 2011 21:26

Skrev ett kort inlägg tidigare idag, och nu lite senare på kvällen tänkte jag skriva ett till! :)

 

Jag har lyssnat en del på musik, och sen pratat en del med mamma o hennes man sen jag skrev sist då, och det har varit trevligt!

 

Vi åt god mat (flintastek o klyftpotatis o körsbärstomater, mums!) och pratade en massa och hade trevligt, sen ringde min mammas mans mobil, då var det hans jobb som ringde och ville att han skulle komma på engång till jobbet ( han har jour ikväll o han jobbar på akademiska sjukhuset här i uppsala) och han stack på en gång och ensam kvar sitter jag o mamma och dricker lite rött vin och pratar en massa strunt o lyssnar på en del musik och har det riktigt trevligt, men undrar när mammas man kommer hem i kväll eller i natt..

 

håller ochså på och lägger in en massa bilder på Facebook och på dayviews (f.d bilddagboken)..

 

Ha en fortsatt trevlig kväll alla, jag vet att jag kommer troligtvis ha det! :) <3

 

 

 

 

Av Becky - 20 maj 2011 11:43

Min snälla mamma kom in o väckte mig kl 7.30 idag, precis innan hon åkte iväg på jobbinterjuv, och jag låg självklart kvar i sängen några till, sen klev jag upp och åt lite frukost, sen börja jag dammsuga hela lägenheten + att jag diskade upp disken medans mamma var borta!

 

Sen efter det så gick jag ut och pratade med jens o mamma ett tag, sen gick jag o mamma upp till oss o jens gick hem.

Jag kollade lite på tve och mamma torkade golven och nu sitter jag o skriver ett litet inlägg men nu ska jag ta o gå in i mitt rum och göra något vettigare ;P

 

 

Av Becky - 17 maj 2011 13:02

Vaknade vid 9.30 av att mamma väckte mig, då hoppade eller snarare gick in i duschen, sen spelade jag lite granna, sen gjorde jag mig i ordning för att sen åka iväg med mamma o syster + en kompis till mamma ner till gamla uppsalas kyrkogård!

 

17 maj idag, en väldigt speciell dag!

 

Har namnsdag idag, grattis till mig!

Norge har sin nationaldag idag, grattis till dom!

Pappa skulle ha fyllt 47 år, grattis till honom!

 

Älskar dig pappa, hoppas du har det bra där uppe i himlen, för här nere är det inte samma sak utan dig! <3 :'(

 

Vi åkte ner till kyrkogården i gamla uppsala, för att besöka min pappas gravsten och ställa ljus där, eftersom det är ju iaf hans födelsedag även fast han inte finns hos oss längre, och så tittade vi till farfars o farmors gravsten ochså o sen kolla vi ju ochså till mammas farfars gravsten, väldigt vackra!

 

     

 (Mammas farfar)     (min farfar & farmor)        (min pappa)

Av Becky - 16 maj 2011 15:00

jag vaknade vid 8.25 idag eftersom jag ville upp och kolla på The Last Song som Miley Cyrus, Liam Hemsworth och Greg Kinnear är med i, väldigt bra film men lite sorglig ochså, massa kärlek till den!  

 

Sen efter att jag sett klart på filmen så börja jag med att lyssna på musik som vanligt!

Sen diskade jag lite medans jag lyssnade på Jedward med låten All the small things men även lyssnade jag på Lipstick, jag bara älskar dom två låtarna o killarna John och Edward är ju dösnygga, enligt min mening så kan man ju inget annat än att tycka om dom!   

 

Just nu sitter jag och laddar ner lite musik (vissa av låtarna från Eurovision song contest 2011) till mobilen, och så kollar jag runt lite på Facebook,Dayviews(f.d.Bilddagboken), med mera!

 

                    

                           Massa Kärlek till dessa två sötnosar!  

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards