Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Becky - 3 maj 2011 14:57

Vet inte vad jag ska ta mig till med mitt liv, funderar på att börja i skolan igen, vill ju ta studenten, hade ju precis börjat tredje året innan allt blev knas..

Jag pratade med nån från komunen igår och hon sa att hon tycker att jag borde få gå klart tredje året, för alla borde få chansen att ta studenten så hon skulle prata med lite folk o så.  

Ska prata med henne lite senare i veckan igen, för att se vad som händer och för att se vilken skola jag ska söka till, hoppas bara att allt blir bra igen, saknar att gå i skolan (trodde aldrig att jag skulle känna den känslan), saknar att ha någe o göra på dagarna men ändå älskar jag att vara ledig och göra vad jag vill på dagarna...

Av Becky - 3 maj 2011 14:11

Jag är förbannat trött, har knappt sovit någe i natt, men men det är ju så det är när livet är skit o man blir sårad o lämnad av folk som sagt att dom aldrig kommer gör så, men vad hade jag förväntat mig, är ju van att bli lämnad ensam och sårad av alla.!

 

Jag fattar inte hur du kunde göra så här mot mig, du visste vad jag tyckte, du visste hur jag kände men ändå gör du så här, fattar ingenting, är gelt borta i skallen, orkar inte längre, jag svär att allt är åt helvetet just nu, vet inte vad jag ska ta mig till!

 

Ja jag har inte gjort så mycket idag då, men har blivit jäkligt förbannad på vädret, eftersom det har SNÖAT här och det tycker jag inte alls om, vill ju ha SOMMAR nu!

Men lite senare blire nog att dra ner på stan o luffa, hehe, nej men nu blire att kollar runt lite på fb och bdb och lyssna på musik ifrån Spotify!

 

                                Ha en fortsatt trevlig dag!

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards