Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Becky - 1 maj 2011 23:30

Förlåt mig! </3 

Jag är som jag är och det är bara att acceptera det.

Jag gör misstag och fel och jag kan inte hjälpa det ibland. :(

 

Och det finns en sak jag kan säga och då är jag väldigt ärlig:

  • Du förtjänar nån som är så mycket bättre än mig!
  • Nån som kan alltid svara på sms.
  • Nån som alltid har pengar på mobilen.
  • Nån som alltid kan finnas där för dig.

Eftersom jag är inte bra för dig, för till slut så kommer du bli sårad, även om jag inte vill att det ska hända så kan jag inte hjälpa vad jag gör ibland!

Och jag kan inte alltid ha pengar på mobilen för ibland tar dom slut, jag försöker verkligen ha så mycket pengar som möjligt på mobilen  men det funkar inte alltid!

och jag vill finnas här för dig så mycket som möjligt, jag försöker verkligen!

 

Jag svär på min egen grav att jag försöker verkligen göra allt för att ha dig kvar hos mig.

Att du vill fortsätta vara min!

För jag svär, du är mitt allt, mitt liv, och jag klarar mig inte utan dig!<3

Jag vill alltid ha dig här breve mig, jag vill ha dig som min föralltid! 

Du kommer alltid ha den dära speciella platsen i mitt hjärta! 

 

Men problemet är att du tror att jag inte bryr mig om dig, eller att jag skiter i dig och har gett upp mina känslor om dig!

men jag kan ärligt talat tala om för dig att så är det absolut inte:

 

Jag bryr mig visst om dig, det gör jag verkligen!

Jag skiter inte i dig, det gör jag verkligen inte!

Jag har inte gett upp mina känslor för dig utan Jag älskar dig, det gör jag verkligen mer än vad du tror!

och till sist, Jag skulle aldrig lämna dig och jag kommer aldrig lämna dig! <3

 

Snälla förlåt mig, jag vill inget annat än att vara din, det är hos dig jag hör hemma, det är dig som jag älskar, det är dig jag vill kramas/pussas med! Det är du som är det vackrast jag någonsin har sett, och du ska bara veta hur glad/lycklig jag blev när du ville bli min, jag vet att jag kanske inte alltid är den perfekta flickvännen, men jag försöker iaf göra allt som står i min makt för att du inte ska sluta älska mig, och att du fortfarande vill vara min, för du vet du är min prinssesa, du är ljuset i mina dagar, du är luften jag andas, du är den som får mitt hjärta att slå fortare, det är du som finns i mina tankar dag som natt, sekund som minut! Det är dig jag vill leva med, hoppas att du  förstår vad jag känner eftersom jag har svårt att sätta känslorna in i ord/meningar, men jag försöker iaf! <3

 

Snälla baby, lämna mig inte, för jag klarar mig inte en dag utan dig i mitt liv,jag svär att jag ska försöka bättra mig, jag ska försöka vara den tjejen som du vill ha.! JAG ÄLSKAR DIG BABY, MER ÄN VAD DU NÅGONSIN KOMMER ATT FÖRSTÅ!! <3

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards