Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Becky - 7 maj 2011 14:06

Tänkte skriva ett inlägg om en av mina småsystrar, Vilket får bli lilla Hanna!

 

Visst folk säger att hon inte är min riktiga syster, men jag har känt henne i snart 13 år det vill säga hela hennes liv, så jo enligt mig så är hon min lillasyster, precis som hennes storebror är min lillebror.! <3

 

Hanna är min lilla gullunge, och visst vi bråkar och tjafsar men vi blir alltid sams igen efteråt, Skulle aldrig byta bort henne mot något i hela världen, kommer alltid finnas här för henne, för hon vet att när hon behöver mig så kommer jag alltid finnas vid hennes sida, hjälpa henne genom allt som livet har att ge, se till att hon får ett bra liv, och inte går i samma fotspår som mig o hennes bror, kommer se till att hon blir lycklig och gör de rätta sakerna, kommer hjälpa henne igenom både de bra och dåliga dagarna.! <3

 

Älskar dig gumman och det kommer jag alltid göra, kommer aldrig lämna dig, finns alltid här om du vill prata eller bara umgås, du kan alltid komma till mig och visst jag kanske inte kan hjälpa dig med allt, men jag kommer alltid ge 100% av min tid till att försöka hjälpa dig genom alla problem som kommer uppstå på vägen.

 

Gamla bilder på oss men struntsamma, dom är ändå lika fina, och VI blir ändå alltid lika fina på bild! <3 :*

         

           Hanna <3                  Jag och Hanna <3                     Jag <3 

Av Becky - 7 maj 2011 13:36

Har inte gjort så mycket idag, och just nu är jag o syster Elisabeth ensamma hemma med katterna eftersom mamma och hennes man är o handlar! 

 

Men ska väl snart ut med Syster Elisabeth och vännerna Andreas o Mattias, dom vill gå o bada o visst jag kan följa med men tänker faan inte bada, inte än iaf, väntar tills de blir varmare! xD

                                            

                   

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards