Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

...

Av Becky - 18 oktober 2012 01:08

Jag kan erkänna att jag tycker det är ganska svårt nu att motstå frestelsen att slå dig så jävla hårt och många gånger som hämnd för alla de gånger du slog mig..

Så att du får känna på en liknade smärta som den smärtan du utsatte mig för så många gånger att jag tappat räkningen nu.

Men jag har lovar mig själv att jag aldrig ska falla till samma låga nivå som du, och på så sätt är jag bättre än dig på många olika sätt.

Har försökt dölja smärtan inom mig i så många år nu men orkar helt enkelt inte mer, så jag låter tårana rinna när minnerna rinner över mig och knockar omkull mig, och även fast jag försöker var glad och inte gråta så funkar det inte längre.. Finns inget jag kan göra längre än att låta allt komma ut...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards