Alla inlägg under januari 2012

Av Becky - 8 januari 2012 21:48

                                         Precis som rubriken säger, jag är en trött tjej.. ^^



Var med min bror idag, de var as kul, vi hade roligt och trevligt och prata om allt från killar till döden (inte föratt jag vet hur vi kom in på döden men jaja.. eller jo vi börja snacka om min pappa..) Sen börja en massa små barn skicka på gården utanför och när vi gick ut på balkongen för att se vilka som skrek så slutade dom helt plötsligt och skrika så då gick vi in igen och då börja småbarnen o skrika igen, men när vi gick ut så sluta dom, och sen börja dom så fort vi gick in men då sprang min bror ut och skrek håll käften, och då höll dom käften resten av tiden som jag var där iaf.. xD


Satt nyss och kollade runt på fb och kolla igenom mina mail, så börja jag känna att ögonlocken börja bli tunga och jag var trött så kolla jag ut genom fönstret, bäcksvart utanför, så tänkte jag äsch klockan är mycket så de gör inge om jag går och lägger mig och sover, så kolla jag på klockan och såg att hon var bara 21.15 så jag tänkte fuck you, jag ska inte gå och lägga mig än, så jag tvingade mig själv och vara vaken, så jag fortsatte helt enkelt att kolla runt på fb och igenom mina mail och lyssna på musik..

och nu är klockan 21.50 och jag är tröttare än innan, så jag tänker fan gå och lägga mig, för är man trött så är man..


Så nu tar jag min mobil och headsettet till mobilen och lägger mig i sängen och lyssnar på One Direction på hög volym och försöker sova, inte för att de kommer gå eftersom de är fullmåne ute(brukar ha ovanligt svårt och sova när de är fullmåne!) men om jag inte somnar så ligger jag väl kvar i sängen o lyssnar på musiken!


                                                  
               
Godnatt! :) <3


  <----| One Direction! <3


( Pojkarnas namn: Zayn,Niall,Louis,Harry och Liam! <3 )


Av Becky - 8 januari 2012 14:48

Har as tråkigt..

Har absolut ingen aning om vad jag ska göra så därför göra jag nästan absolut ingenting,

eller jo någonting göra jag ju, jag lyssnar på One direction's skiva, älskar bara dom, så jävla bra<3



Av Becky - 1 januari 2012 21:50

Ett nytt år betyder nya tag

Vill inte grubbla och känna ångest längre, så jag börjar med att lägga det gamla som har hänt bakom mig och börjar blicka framåt mot lycka och glädje och nya minnen.

De gamla minnena kommer föralltid finnas inom mig men börjar göra plats för nya..


Kan oxå skriva lite om min nyår.

Hade en trevlig och rolig nyår med vännerna och deras vänner, en massa skratt och prat och drickande. (Men alla var inte med, fattades några men dem hade sina orsaker till att dem inte var med, men kunde inte hjälpa att sakna dem!<3)

Blev lite bråk/tjafs oxå som gick överstyr men personen fick gå därifrån..

Kom väl hem efter 3 någon gång i natt och skrämde livet ur min egna mamma nästan men men sånt händer när man försöker väcka folk på de sättet som jag väckte henne..


har inte gjort så mycket idag utom att sitta vid datorn o kolla på film, haft tråkigt har jag oxå haft och så har jag sovit en del oxå..


Hoppas alla har haft en trevlig nyår och jag önskar er en god fortsättning av de nya året!



:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards