Alla inlägg under oktober 2011

Av Becky - 19 oktober 2011 15:35

Sitter hemma i Gottsunda hos storebror och kollar på film och pratar lite, oerhört trevligt.. :)

 

men snart ska jag väl hem och käka lite innan man drar vidare ner på stan..

Av Becky - 19 oktober 2011 08:27

Har nästan nyligen vaknat, men hade gärna stannat kvar i sängen ett tag till..

Har fortfarande huvudvärk men har tagit alvedon så hoppas de går över snart..

Är otroligt trött ochså, vet inte varför, har ju sovit jätte länge, och typ inte vaknat någonting i natt(ovanligt)...


Ja snart blire dags att börja göra sig i ordning inför skolan..

Av Becky - 18 oktober 2011 22:06

Var på skol-resa idag med både min klass och a klassen (allstå min klass som är BF10b och sen den andra klassen som är BF10a..), vi tog bussen till stockholm men först åkte vi till Arlanda för att släppa av folk och ta på folk, oerhört konstig busstur, men aja vi kom iaf fram till Stockholm.. 

Väl i Stockholm gick vi till leksaksmuseumet, oerhört fint vare med gamla leksaker som är typ 100 år gamla eller nått sånt, Sen gick vi vidare till strinbergsmuseumet och kollade på en film om hans liv och hans tre fruar och oerhört många barn, filmen var kort och sen gick vi runt i hans lägenhet eller vad man nu säger och kollade på hans grejer o sånt, sen gick vi tillbaka till t-centralen och tog bussen hem.. och vi hade liksom otur med vädret ochså, det börja ju regna så vi blev ju ganska blöta, sen när vi väl kom till uppsala så regna det ju mer än vad de gjorde i stockholm men aja ska inte klaga man har ju torra kläder hemma..

Asså seriöst det finns typ ingenting och göra men jag hittar snart på något, ska iaf alldeles strax lyssna på lite musik och bli lite glad igen! ^^


Av Becky - 15 oktober 2011 23:03

Sitter ensam vaken  och kollar på filmen Jarhead, massa kärlek till den filmen!<33

Den är väldigt bra och spännande, men även rolig och sjuk men på ett roligt sätt! <3

 

Men tror att jag ska gå och lägga mig snart, är astrött, har ju ändå sett filmen så många gånger men den är ju så jävla bra, så jag tror jag ändå ska kolla klart på filmen och sen gå och sova! ^^

 

Av Becky - 15 oktober 2011 16:19

Har faktiskt inte gjort så mycket sen jag vakna imorse, utom flyttat runt en massa möber runt runt i rummet, och städat en del.. och sen lyssnat på musik + att jag pratat med styvpappa Kari och hans son Tony ett tag ochså på typ slutet av förmiddagen/början på eftermiddagen! :D

 

Har ochså gosat en del med katterna, och lånat mamma Helene's och stypappa Kari's dator, eftersom min inte funkar än, pga att batteriet är slut och jag fick inte med mig någon datasladd när jag köpte datorn, vilket jag blev arg för! så nu får jag vänta tills på måndag innan jag förhoppningsvis får min sladd..

Av Becky - 11 oktober 2011 12:31

Sorry för dålig uppdatering, men har haft jävligt mycke o göra, och sen har jag ju varit med vännerna när jag har haft tid..

Och sen kan den dåliga uppdateringen tyda på att jag inte har en dator som fungerar, så jag har inte kunnat blogga så mycket på sistone

men jag får min dator i morgon, så de blir nog mer bloggande då.. :P

 

 

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards