Alla inlägg under april 2012

Av Becky - 28 april 2012 14:12

Är ensam hemma så jag passar ju på att lyssna på musik på hög volym, Älskar't!! <3

Eller jag är ju inte helt ensam hemma, har ju katterna här oxå..

Och förutom att jag och katterna hör musik så hör grannarna den oxå, men de struntar jag fullständigt i, jag får ju lyssna på deras musik vissa gånger, så nu är de deras tur att lyssna på min! :P

Men de är ganska tråkigt att vara hemma själv, men jag passar på att njuta av de för snart kommer dom andra hem ju och då blir de väl livat här..

 

Snart är de valborg och 1:st maj, usch va tiden går snabbt, undra vad som man ska göra då, eller de vet jag ju redan.. Ska ju vara med vänner + pojkvännen, ska nog bli oerhört kul. <3

Våren är ju här, det är en sak som är säker, och snart kommer sommarn hit oxå, finns inget annat man kan göra än att bara älska det! :)

 

 

<3

Av Becky - 16 april 2012 12:50

Har inte skrivit på ett tag, men har inte haft tid.

Har haft oerhört mycket att göra på sistone, men inte hur jag har orkat med allt och sen även haft ork till att göra vad jag vill sen, alltså så fattar jag inte hur jag har haft tid till fritid..

vet  inte längre hur jag mår, ena sekunden mår jag utmärkt och sekunden efter måt jag urdåligt, hinner inte ens reagera..

 

och till något helt annat, men även något jag ville skriva :)

Jag lovar jag ska kämpa, både för din och min skull.
Ska strunta i vad de andra säger, inget eller ingen kan ändra på mina känslor för dig, dom finns här och dom är äkta och bara för dig.
Det spelar ingen roll vad du har för religon, eller vad du har gjort i ditt förflutna, eller vilken hudfärg du har,
Allt som betyder något är att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig,
och det finns inget annat som betyder så mycket för mig än att höra dig säga
de tre orden som är: "Jag älskar dig tjejen!"
Du är snäll, trevlig,rolig och omtänksam men även knasig men på ett bra sätt, men du är även underbar,söt, vacker och inte bara på utsidan utan du är även det på insidan.
Du är allt jag vill ha hos en pojkvän, allt och mycket mer, skulle inte vilja ha någon annan än dig, de är bara dig jag vill ha!

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards