Alla inlägg under januari 2011

Av Becky - 3 januari 2011 13:45

jag är inte dum och låter andra göra och säga vad dom vill
jag har lärt mig säga nej och slutat att lyssna
men jag tänker på mig själv nu och på allt du gjort mot mig
så jag rensar tankarna, stänger av mina känslor

för det finns ingenting att gå tillbaka till
du hann gå för långt och alla sår du skapat kommer att sitta kvar ett tag
detta är läskig, hur man kan stanna hos en person

bara för att man är kär, så står man ut med mycket
jag bönade och bad om att du aldrig skulle lämna mig

men det var precis vad du gjorde.

och jag trodde på det du sa att du älskade mig
kanske du gjorde men förklara för mig då
hur kan man bete sig som du, o skada nån så hårt
en massa märken som sitter kvar föralltid
Jag vill gå vidare med mitt liv, ja utan dig bredvid,

som då när du och jag blev vi men det är slut, vi hittar inte tillbaka till varann
jag måste gå vidare, försöka glömma dig ,

allt som du har gjort, alla sår som du har skapat,

för jag mår dåligt av sakerna som du har sagt

så greppa orden jag säger, du och jag är ej ihop
tänk alla gånger vi har tjafsat och du har blivit sur
för att jag har vänner, både tjejer och killar, varför blev du så jävla svartsjuk?
dags för dig att inse, du kan inte playa med mig mer,

för jag har insett konsekvenserna av det.

Tidigare månad - Senare månad

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards