Alla inlägg under april 2011

Av Becky - 30 april 2011 14:39

Jaha då är det sista April vilket betyder att det är Valborg!!

Och det är 41 dagar kvar tills jag blir 20, vilket är efterlängtat!!! :D

 

Sitter här hemma med mamma o hennes man och hans dotter (min lillasyster) och lyssnar på blandat musik ifrån Spotify och har det trevligt, men vet dock inte vad vi ska göra men vi sitter och pratar o låter timmarna vandra, vilket kan vara skönt  ibland! :)

 

Ikväll blire kanske jag dra ut med några människor på lokal krogen här i Gottsunda vilket betyder att vi dra iväg till Brankos Krog, och har trevligt och dansar o pratar o kanske lite sprit men vi dricker ju me måtta, inte bli för fulla, vill ju komma ihåg valborg o inte ha minnesluckor!

Hoppas bara att jag får vara i fred o ha det trevligt, o att inte kvällen blir förstörd av idioter!

 

Snart ska vi äta lite mat vilket kommer  bli väldigt gott, börja bli hungrig, men får helt enkelt vänta ett tag till.


På tal om nått helt annat, börjar bli frisk ifrån min förkylning nu, är inte lika dunder förkyld som jag var tidigare i veckan!

Och bara lite snuva kvar o lite hostning kvar men absolut mycket bättre har jag blivit o det är jag väldigt glad över!


Och till sist vill jag hälsa alla en trevlig valborg, och hoppas att ni får en trevlig kväll för det vet jag att jag kommer ha iaf! :D <3 

Av Becky - 28 april 2011 13:30

Jaha då är det torsdag igen, och oj vad den här veckan har gått fort, är fortfarande förkyld men börjar bli bättre, yeey! :)

 

Ja det är då städdag, ska städa rummet men det är ju inte lika mycket som behöver städas eftersom rummet ser redan välstädat ut, men aja städar väl lite granna så det blir finare!

 

På tal om nått helt annat än städning. Jag o mamma o lillasyster Elisabeth har gjort något knäppt men ändå ganska roligt, Vi har alla tre sökt till biggest Loser Svergie, bara för att se om vi blir antagna, vilket skulle vara väldigt roligt om vi skulle bli det, så nu är allt vi kan göra är att vänta på svar! :)

 

Och nu tillbaka till städningen så ska jag nu ta o sätta igång musiken på hög VOLYM och sätta i gång med att städa rummet, iaf plocka bort mina saker från bänkarna o hyllorna, o sen vänta på att bästa lillasyster Hanna ska komma hem från skolan så att hon kan plocka upp sina grejer, så jag kan få dammtorka, dammsuga o torka golvet!

Av Becky - 26 april 2011 14:16

Som sagt så är jag ju dunderförkyld men jag kan inget annat än att vara väldigt glad!

Jag gillar men ändå ogillar mitt liv just nu, ÄLSKAR mina vönner och min underbara flicka men ändå HATAR folk som sprider en massa falska rykten och inte kan låta en person vara glad och lycklig!

 

Fatta att jag är LYCKLIG   med min flicka inget kan få mig att känna något annat för henne, älskar henne mer än ord kan beskriva, hon är mitt liv, mitt allt, hon är ljuset som lyser upp mitt liv, det är hon som får mitt hjärta att slå fortare, utan henne vore jag ingenting, för utan henne finns det inget jag!

Kommer aldrig lämna henne, kommer finnas hos henne förevigt, Jag bryr mig om henne som fan, och alla ni negativa människor kan bara lämna mig ifred, och acceptera att det är henne jag håller kär, och det finns ingen annan flicka för mig än henne!

 

Om jag säger så här har inte alltid hatat mitt liv, allt detta negativa tänkandet kom när jag var i 12 års åldern när jag förlorade min älskade pappa, allt gick snett, hela mitt liv gick åt fel håll, börja snatta och skolka från skolan, börja skära mina armar + ben, ville inte finnas mer, umgicks med fel personer, börja dricka o röka, gick emot allt som mamma o hennes man sa, börja slåss och vara allmänt negativ mot allt o alla, hamna till slut på fosterfamilj, och börja känna ångest och sånt över vad jag hade gjort inte bara mot mig själv utan även mot min familj + vänner, jag sårade så många att jag fick ångest varje dag, orkade inte med mitt egna liv men tack till alla er som har försökt få mig att må bättre och som fick mig att tänka andra tankar o fick mig att förstå att jag var inte ensam att det fanns flera som jag och att jag är älskad av väldigt många o visst vissa gånger fungerar det bra men det fungerar bara när jag är med andra människor för sen i min ensamhet så kommer tankarna och känslorna krypandes fram, och visst jag skulle göra allt för att få se min älskade pappa le eller att få se honom överhuvudtaget igen skulle göra mig väldigt lycklig, att få säga alla de orden som jag aldrig hann säga, fy tusan va skönt det skulle vara!

Visst ni säger att ni sörjer med mig och att ni vet hur det känns och kan sätta er in i den smärtan som jag känner men ärligt talat, så tror jag inte att ni kan det för så länge ni inte har förlorat nån som ni älskar eller som har stått er nära, precis som min pappa stod nära mig, jag var ju trotts allt pappas flicka, då kan ni ärligt talat hålla tyst, för jag tror inte att nån som inte har fått stå ut med samma smärta som mig kan känna samma smärta som jag har fått känna på dom här 8 åren som har gått! Och visst jag är jävligt glad att ni försöker trösta mig och grejer men ibland så behöver jag få vara ensam med mina tankar,känslor och minnen, utan att ni är med och försöker få mig på bättre humör.!

Visst vill jag kunna vara glad precis som ni, men nu är det som det är jag jag är glad att jag inte är precis som alla andra, för jag är stolt över mig själv, även fast jag inte alltid visar det, så är jag det innerst inne!

 

Av Becky - 26 april 2011 13:20

har nästan precis vaknat efter att ha legat i sängen och vilat ett tag efter att ha legat i ett varmt bad, fruktansvärt skönt!

 

Är fruktansvärt förkyld ochså, håller på och hostar sönder min hals, och så snörvlar jag hela tiden och har värsta huvudvärken, så jag äter en massa halstabletter och drogar en massa nässprey o knaprar på huvudvärkstabletter, inte roligt och det är ju valborg om typ4 dagar, inte bra!

Vill vara frisk då så jag kan vara ner på stan med vännerna istället för att göra som förra valborg, ligga hemma i sängen o äta antibiotika för lunginflamation, jobbigt värre kan jag lova, det enda jag kunde göra var att ligga i sängen o må dåligt, eller sitta i vardagsrummet o dricka kall coca-cola.!

Hoppas verkligen inte att det blir lika som förra året vill verkligen inte ha lunginflamation, för det är fruktansvärt jobbigt! :(

 

men nu till något helt annat, Sitter här vid datorn och kollar runt lite på Fb o Bdb medans lillsyrran sitter i vardagsrummet och kollar på tve o mamma är på arbetsinterjuv, väldigt trevligt, är glad för hennes skull. :)

och så lyssnas det på musik, väldigt bra musik, och det är lugnande för då slipper jag tänka på hur ont det gör i min hals! :)

Av Becky - 23 april 2011 15:38

Nu har halva lördagen gått, och tiden har bara flygit förbi, har gått så otroligt fort!

 

Sitter hemma med mamma, hennes man, och lillebror Tony och lyssnar på musik och pratar en massa, väldigt trevligt! :)

 

Har inte gjort så mycket idag utom suttit på balkongen och pratat en massa o skrattat en del, och självklart har man druckit lite coca-cola och käkat chips, MUMS! :D

 

Har ochså diskat lite och träffat underbara mormor och moster, har ochså gosat en del med mina underbara katter, som sover så sött just nu! :)

 

Nu håller dom andra på och lagar maten så då passar jag på att skriva ett inlägg i bloggen :P

Vi ska äta pommes frites och flintastek, Mmm Gott!! :D

 

Men nu ska jag gå ut och vara lite social med dom andra, och kanske ta ett glas Whiskey,hmm kanske det fast det blir nog efter jag ätit, nu blire iaf att gå och ta ett glas cola och sitta ute i solen :D <3

 

Ps, Jag älskar dig baby! :* <3

Av Becky - 22 april 2011 15:10

Nu vill jag bara skriva att jag älskar  Maddiz, hon har alltid funnit där för mig i flera år, fler år ska de bli.! <3 

Och hon får mig jämt på bättre humör, kan inget annat än att le när jag skriver med henne!

Hon är mitt liv, hon får mitt hjärta att slå fortare, det är hon som gör mitt liv värt att leva, jag är ingenting utan henne! :* <3

Älskar henne otroligt mycket, mer än vad ord kan beskriva, kan inte ens förklara mina känslor i ord eftersom den är så oändlig stark, och mina känslor för henne kommer aldrig försvinna, kommer alltid tycka att hon är bäst och vackrast! <33

Gumman, jag finns vid din sida i alla väder och i alla lägen, kommer aldrig lämna dig, aldrig någonsin! <3

Jag älskade dig då!

Jag älskar dig nu!

Jag kommer älska dig föralltid!

Du är min baby och kommer alltid vara!

Du och jag hand i hand genom hela livet, både genom dom bra och dåliga stunderna! <3

Tillsammans är vi starka och oslagbara! <33 :*


                   

Av Becky - 22 april 2011 14:38

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men har haft fullt upp med söka jobb och familjen och grejer, men bättre sent än aldrig brukar man säga! :)


Sitter vid datorn och kollar lite medans mamma och hennes man sitter i vardagsrummet och lyssnar lite på musik, och pratar glatt med varandra, undra hur länge det håller!? Men nej så ska jag inte tänka, får hoppas att dom håller sams ikväll, och inge bråk och tjafs som det var i onsdags , är glad över att jag inte var hemma och var på stan istället med lillasyster,lillebror, Viktoria och några till och var ute och drack o hade trevligt till en början sen blev det tjafs och bråk mellan mig, viktoria, elisabeth och några killar på bussen.. Och dom hade sönder min väska, och det fick mig att flippa ut, och gå av bussen och gå den sista vägen hem, var fruktansvärt kallt, men jag hade ju blöta kläder så jag fick ju skylla mig själv att det var kallt, jag hade blöta kläder pga att det var skumparty på krogen i onsdags! Och i går bråkade dom igen, vilket var fruktansvärt jobbigt, försökte verkligen säga åt dom att lägga ner, men lyssnar dom på mig!? Absolut inte.! Tur att jag hade min Maddiz som jag pratade med, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort! , men ska snart gå och göra dom sällskap iaf ett tag!


Snart blire att äta lite potatis, sill, köttbullar och prinskorv(blää för prinskorv) och dricka lite coca-cola och lemon dricka ( kanske lite sprit till de, men får se! ). Men trevligt ska vi allafall ha, hoppas jag!


Sen lite senare på kvällen blir att dra ner på stan med viktoria o tony och några till för att gå till krogen, Är skumparty där idag igen! :D 

Kommer bli fruktansvärt roligt tror jag eller så blire bråk eftersom en av killarna som bråka med oss i onsdags och en av dom som hade sönder min väska ska dit ikväll och till samma ställe som mig oxå! Men jag hoppas att jag kan kontrollera mig själv så pass mycket att jag inte börjar bråka! ^_^


Sen ville jag bara skriva att jag älskar  underbara Maddiz! <3 :*

Kolla hennes blogg, den är otroligt fin! <3 :* http://imfreakingouttotally.blogg.se/ 

Av Becky - 18 april 2011 12:06

Jaha ny vecka igen då, och det är påsklov för vissa skolor, vilket kanske är skönt för dom! :)

 

Är väldigt trött men kan inte sova, har varit vaken i 2 timmar exakt nu, och har väldigt tråkigt ochså men det kan ju bero på tröttheten!

 

Asså seriöst, har as ont i benet, och haltar som bara den! vet dock inte varför, men aja går väl över så småningom!

 

Var ute med Elisabeth och Viktoria igår, vi gick runt i gottsunda och satt väldigt mycket i den sköna solen, älskar verkligen vårsolen, men det blåste en hel del igår men det var ändå väldigt skönt ute, lite senare på kvällen kom oocså Andreas och gjorde oss sällskap, blev en hel del skratt och prat och så blev jag och Viktoria självklart attackerad av myggen!

Men vi hade väldigt trevligt iaf! :)

 

                                              

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards