Alla inlägg under november 2011

Av Becky - 29 november 2011 20:20

Har haft en väldigt kul dag idag, har varit på stan med undo vi har väl gått runt eller rättare sagt suttit still på station nästan hela tiden utom när vi gick ut för att r

 

Fick även väldigt ont i bröstkorgen o svårt o andas, har de fortfarande, men aja de går väl över senare, hoppas jag..

Har även ätit sushi, fast även pommes frites när jag kom hem ifrån stan, mums på både och! :P


Just nu är jag hemma och lyssnar på lite underbart bra musik, visste faktiskt inte att de fanns så här mycket bra musik på vare sig mobilen min eller datorn.. men men så äre väl när man har så många låtar man glömmer bort typ hälften! :)


Men snart blire väl att gå och lägga sig i ett varmt bad så man blir ren eller ja renare än vad man redan är eller nåt åt den stilen xD


Av Becky - 27 november 2011 00:40

Har varit en väldigt rolig men även långtråkigt dag idag..

Har inte haft så mycket och göra och sen har jag varit sur och förbannad nästan hela dagen..

 

Fast sen på kvällen drack jag lite granna och blev glad och låg och asgarva under bordet..

Men sen förstördes glädjen eftersom mamma och styvfarsan börja bråka igen..

Hatar verkligen när dom bråkar, så fort dom börjar bråka så drar jag mig undan, vill inte bli inblandad, vilket jag ofta blir, och om man säger något nej då har man fel o ska hålla käften..

Usch vad trött jag blir, jag ska fan inte bli sån mot mina barn, om jag nu får några i framtiden, ne jag ska ta me fan lyssna på vad dom har att säga och ska aldrig slå dom heller eller kränka dom med ord, jag ska alltså ALDRIG bli som min mor...

Och sen står man på balkongen och tröstar lillsyrran Hanna som gråter samtidigt som man själv gråter, de blev allt en riktigt snyftstund för mig o lillsyrran..

Asså vi båda hatar när våra föräldrar bråkar (asså min mamma o hennes farsa) men när vi säger åt dom att vi vill inte att dom bråkar och att vi inte tycker om det, ne då har vi helt plötsligt fel och ska inte bry oss så mycket, och sen får jag skit för att jag har fått hanna att gråta, men hallå de är ju ni som dricker så jävla mycket o börjar bråka om små saker hela jävla tiden, och inte jag..

Ne de är jag som tröstar hanna varje gång hon blir ledsen och hon som tröstar mig när jag blir ledsen, eftersom ni två är för upptagna med att bråka för att ens märka något..

 

Ne men nu sitter jag här ensam i vardagsrummet eftersom styvfarsan sover, morsan + moster o syster är på krogen och lillsyrran Hanna gick precis och la sig, undra vad man ska hitta på? kanske gå och sova? hm nja inte än iaf..

Nu blire spela lite o sen tror jag att jag ska sova..

 

GODNATT!

 

Av Becky - 24 november 2011 15:13

Är helt slut i kroppen, vette fan vad som är felet, har inte orkat gjort någonting i dag, har haft ont i precis hela kroppen, och har ingen aning om varför..

 

Men smärtan börjar försvinna, lite granna iaf, ska snart lägga mig i ett varmt bad och se om resten av smärtan kanske försvinner.. :P

 

vill ha fredag men ändå inte, förstår inte varför, förut såg jag fram emot fredagar men inte längre, usch.. -.-'

...

Av Becky - 22 november 2011 23:48

Att dom flesta människor inte har något eget liv de var ju inte någon nyhet för mig precis, och att dom lägger sig i andras liv, är bara för att dom helt enkelt är svartsjuka, och inte har något som är intressant i sitt egna liv helt enkelt.

Men jag börjar bli lite smått irriterad på folk som förstör för andra, får andra att må dåligt bara för att dom själva kanske gör de, vad fan är de för stil, jo jävligt dålig en.!?

 

Men jaja jag ska göra mitt bästa för att stå upp för de jag tror på, de jag känner, och de som händer i mitt liv, jag har ingenting att skämmas för så därför har jag inget att dölja när de gäller känslor och sånt..

 

jaja nu ska jag ta och lyssna lite på musik och lugna ner mig lite granna och torka tårarna och tänka på en massa..

GODNATT!

=)

Av Becky - 20 november 2011 14:38

Tänkte skriva ett inlägg här i bloggen eftersom jag inte har gjort de på ett tag, så tänkte jag att de kanske var dags nu men så här ligger de till jag har helt enkelt inte haft ork till att blogga...

 

Har gjort väldigt mycket saker, träffat vännerna en hel del på sistone, men har även varit sjuk ovanligt mycket, varit deprimerad, inte orkat någonting, men även sett människor på stan/bussen/affärer som påminner mig om mina döda släktingar + vänner, vilket har varit oerhört svårt för mig, men även en hel del annat..

 

Nu ska jag nog ta o lyssna på min musik o fortsätta vara deppig denna söndag..

Men i min ensamhet så faller tårarna ner, jag orkar inte torka fler tårar så jag låter dom falla tills dom tar slut och endast då kanske jag kan må bra igen..

 

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards