Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Becky - 9 maj 2011 14:58

Jag vakna vid 8.50 i morse men låg kvar i sängen typ 10 minuter innan jag gick upp och käkade lite frukost, ville sova längre men visste att jag inte kunde det!

efter 9 någon gång så gick jag o mamma till bussen för att åka ner på stan.

 

Väl nere på stan gick vi först o lämnade mammas papper åt en person och sen gick vi till mitt möte som jag hade kl 11. mötet gick jätte bra, och jag sa det jag kom för att säga, och hon sa vad hon hade att säga, och vi planerade en massa, o pratade en massa, så det enda jag kan göra nu är att vänta på att hon ska prata med programchefen för barn och fritids programmet på katedral skolan ( = en gymnasiskola här i uppsala).

Och har jag tur så kan jag börja om andra året eller tredje året i höst, hoppas på det iaf! :D

 

Fick mitt betyg från första och andra året på gymnasiet, trodde det skulle vara en massa IG på det, men till min glädje så hade jag bara 3 IG och resten G, och det blev jag väldigt glad över! Så nu måste jag smsa eller ringa henne som jag hade möte med och säga att jag har fått mitt betyg från min gamla gymnasie skola! :)

 

Något annat har jag nog inte gjort idag, utom att jag har lyssnat en del på musik sen jag kom hem och senare så ska jag o en polare ner på stan till en ungdomsgård, ska blir trevligt!

 

Och en sak till, kan inte fatta hur folk kan ens tänka tanken att gå kl 4 på morgon och slå sönder varenda fönster på Brankos krog här i Gottsunda, att folk kan vara såna idioter!

Va faan har Brankos krog gjort er. dom finns där för oss som vill umgås och dricka lite och dansa med varandra, och sen är detta tacken dom får, dom där fönstrerna är fan svindyra, hoppas innerst inne att dom får fast idioterna som har gjort detta, hoppas ochså att dom får pröjsa för varenda fönster som var trasigt!

Visa RESPEKT och  HÄNSYN  till affärer/krogar/restauranger! Låt dom bara vara hela!

 

Och om man tänker efter så äre ju inte första gången något här i gottsunda får sina fönster sönderslagna, sist man hörde något så vare min gamla skola(Gottsundaskolan) som fick smaka på folk vrede, sammanlagt var det 17 fönster + glasdörrar som blev sönderslagna, fattar inte hur folk tänker egentligen men aja det är ju deras problem, Visst ni förstör för er själva mest men ni förstör ochså för omgivingen, tänk på det!

 

Vi försöker så gott vi kan för att bevisa att vi inte är så farliga o gangster-aktiga o ouppfostrade som vissa säger att vi barn/ungdomar är här i Gottsunda , polisbevakning här hade minskat och vi alla var glada för det och så händer det här, va faan ska folk tänka nu då, är tanken iaf jag tänker, poliserna kommer komma tillbaka, och vi barn/ungdomar kommer få ett helvete igen! Verkar som om KRIGET  mellan vi Gottsundabor och Polisen kommer att fortsätta ett tag till!

 

Ne nu ska jag gå o duscha ( eller jag kanske går och tar ett bad, fett skönt! ) och sen göra mig i ordning!

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards