Alla inlägg under februari 2012

Av Becky - 24 februari 2012 00:27

Jag orkar inte fälla mer tårar för dig men ändå så sitter jag här med gråten och önskar att jag vore någon annanstans, där man slipper denna smärta man får men ändå är jag så jävla dum eller ja rent utav korkad att jag gör om samma misstag varje gång, och visst det sägs att man lär sig av sina misstag men när ska jag lära mig att inte göra om samma misstag hela tiden.?


Asså slippa detta som folk kallar för kärleken, önskar jag slapp bli sårad, få hjärtat krossat, slippa fälla allt för många tårar..

Visst ni säga att kärleken kan vara underbar om man delar den med rätt person, menar ni då att jag alltid väljer fel person.?

Ja de kanske jag gör, men det känns iaf rätt för mig när jag vet att det är den personen jag tycker om, det är väl ändå ens egna hjärta och känslor man ska lyssna på och inte på vad andra säger..

Men varför kan jag isf inte sluta lyssna på vad folk säger och bara lyssna på mig själv ist..?

Tyvärr så har jag inga svar på mina egna tankar, vilket gör allt så mycket svårare..

Är så trött på alla jäkla rykten som sprids om allt och alla men ändå lyssnar jag på dom även fast jag vet att jag inte borde..
Men ibland kan jag liksom inte låta bli och vem lyssnar inte liksom när man hör att det handlar om en själv..?

Blir bara så himla trött på mig själv ibland när jag inser att jag börjar tro mer och mer på dessa rykten än på mig själv och mina egna känslor..

Asså jag låter detta knäcka mig totalt och få mig att må dåligt helt enkelt och jag skulle vilja säga att allt är ditt fel men nu är de så att det är bara mitt fel denna gång.. 

Jag hatar det här och även fast jag vet att jag inte borde ta åt mig utav det som sägs så kan jag helt enkelt inte låta bli så jag får väl helt enkelt skylla mig själv att allt blir fel tillslut..


Av Becky - 21 februari 2012 01:44

Jag vill börja med att säga att jag kommer inte nämna någons namn men dom flesta av mina vänner vet vem jag menar..

Asså jag har alltid varit den där tjejen som har haft svårt att lita på andra människor, den där tjejen som varit väldigt blyg när det gäller kärlek/vänskap, den där tjejen som inte har så många vänner pga sin blyghet men jag har oxå alltid varit den där tjejen som har haft svårt att prata med andra människor om mina känslor och mina problem har jag alltid hållt för mig själv eftersom jag har lärt mig att det blir bättre på så sätt, för då jag slipper göra folk besvikna, eftersom det är det mitt liv har gått ut på, alla blir besvikna på mig när jag säger något som te.x vad som är felet, därför pratar jag aldrig om något till någon utan håller det inom mig, vilket är fel men sån är jag, bara att acceptera det.. 

Men säg att det är mitt fel att allt har blivit som det är just nu om det känns bättre för dig men sanningen är att jag vet att det är inte bara mitt fel, det är ditt egna oxå.. 

Jag tyckte om dig eller nej där ljög jag, jag tycker om dig, jag ville/vill tro på vad du säger men det är lite svårt när du säger saker men gör något helt annat..

Jag har aldrig varit den där svartsjuka tjejen men kan erkänna att visst gör svider det när jag hör från andra människor som har sett dig hålla på med andra tjejer..

Och jag var helt enkelt bara jävligt dum när jag litade på orden som du sa till mig.

Var något av det äkta eller lekte du bara!?

Visst är det lockande att lyssna på alla andra när dem säger att du fel för mig, men det är fruktansvärt svårt kan jag lova när sanningen helt enkelt är att man har såna här känslor som jag har för dig..  
Om du bara visste vad du gör/gjort för fel så vore allt så mycket enklare men du vägrar att förstå att det är du som gör fel varje gång och att det för en gångs skull inte var jag som gjorde fel...

Av Becky - 19 februari 2012 20:46

Jag kan nog ärligt talat säga att Söndag är nog den tråkigaste dagen på hela veckan..

Det finns nästan ingenting att göra, oc hdet finns ingenting intressant att kolla på när det gäller att kolla på tv!

Eller ja, om några minuter börjar ju Big-Brother 2012, så det är nog det mest intressanta på hela söndagen! :D

 

Har inte  gjort något intressant idag, och eftersom jag fortfarande har huvudvärk och är illamående så har jag nog tagit det lugnt hela dagen..

 

Men just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21.00 vilket den blir om några minuter så att jag kan få se på Big-Brother 2012, har verkligen längtat efter att den ska börja igen, och nu har dagen äntligen kommit.. :D

Av Becky - 18 februari 2012 11:22

Vaknade med huvudvärk och illamående, det hade inte gått över under natten som jag trodde.. USCH!


Men men ska ta de lugnt idag och se om de går över senare idag, men nu blire iaf lyssna på lite musik och lägga sig i sängen och tänka/drömma sig bort lite granna kanske ^^



Av Becky - 17 februari 2012 15:06

Tack så jävla mycket för det här.

Du kanske borde tänka på att berätta vad du har gjort/sagt innan du smsar någon och inte bara säger vad jag har gjort..

 

Hatar det här, jag hatar dig eller nej det gör jag ju inte innerst inne men just nu så hatar jag dig något otroligt mycket..

Kommer nog aldrig förlåta dig för det som du har gjort du..

Och precis som alltid så är det jag som får skäll och det är jag som gjort fel, och allt som händer är mitt fel, precis som vanligt.

Jag kan inte fatta att allt händer mig, orkar ärligt talat inte med det här mer..

Jag vara alltid den personen som var stark och fanns där för folk när dem behövde nån att prata med, men nu har allt brustit för mig, jag orkar inte hålla tillbaka tårarna, så jag låter dom falla och allt detta pga dig..

Kan du någonsin förstå hur dåligt du får mig att må!?

Kommer du någonsin att svälja ddin stolthet och säga förlåt!?

Dessa saker orkar jag inte ens fundera på, allt jag tänker på är varför gjorde du så här..

Allt jag gjorde var att försvara min egna lillasyster, och detta är tacken för det, att man får höra att man inte har något med det och göra!?

Jag ska nog sluta lägga mig i och sluta bry mig om min egna familj, det är ju fan det ni säger att jag ska göra..

 

Allt jag kan säga nu är att du har förlorat en vän, en vän som du nog aldrig kommer få tillbaka.

Men det är ditt egna fel för det var ditt egna val att göra som du nu har gjort.

Och kommer du ihåg vad du förr sa!?

Att du aldrig skulle få mig att må dåligt att du alltid skulle finnas här, men du gjorde det som du sa aldrig skulle hända, du fick mig att må dåligt, du har t.o.m fått mig att gråta, och vi är inte vänner längre pga detta..

Jag ska göra som du, jag ska ett val som nog har varit det svåraste valet jag har gjort hitills i mitt liv och det är att försöka glömma bort dig och allt som har med dig och göra..

 Förlåt mig om jag är känslig men ville få ut det här i från mitt huvud och nu när jag har fått det så vet jag inte vad jag ska skriva mer, så jag lämnar det så här, Förlåt mig..

Av Becky - 17 februari 2012 13:49

Asså seriöst, fan va barnslig du är som tar bort en som vän på fb bara för att man har sin egna åsikt och försvarar ens lillasyster!?

Trodde aldrig att du var en sån person som inte kan ta emot kritik eller ens vilja höra sanningen!?

Men men nu orkar jag inte med dig längre, du har förändrats så jävla mycke, vet knappt vem du är längre, en sak vet jag säkert och det är att du är inte samma person som jag en gång kände och brydde mig om!

Vill du inte vara vän med mig på fb, that's fine i don't care!

Vill du inte vara vän med mig IRL, that's fine i don't care about that either!

Vill du radera mig från ditt liv, that's fine, i don't care, i'll do the same to you!

Do what the fuck you want with your life, i couldn't care less about what you do it's your life!

 

Men en sak kan du vara säker på, du kan inte komma till mig och tro att jag kommer hjälpa dig med något eller komma till mig och vilja prata om något, för jag har släppt dig helt nu, du har gått för långt, du har tappat mitt förtroende..

 

So bye bye boy, i would never trust you again!

Av Becky - 16 februari 2012 18:11

Jag vet ärligt inte talat vart jag ska börja med att säga när det gäller såna personer som du..

Egentligen borde jag inte lägga ner energi på såna som du men nu har du gått lite väl för långt med ditt prat!

 

Asså du kan inte tro att du kan snacka hur mycket som helst och sen tro att du kan komma undan med det du säger utan att folk blir arg..

Och du kan ju inte bara tror att du kan säga vad du vill om min famlij och sen tror att jag ska tacka och ta emot och inte säga ett jävla dugg, jag kan säga att du har jävligt fel om du tror de, eftersom om du snackar om min familj så har du problem, allmänt stora problem..

Du säger att du är rädd för min bror när han blir förbannad, då kan jag säga att då har du verkligen inte sett mig förbannad eller arg, för jag är ett snäpp värre än honom(om jag blir riktigt förbannad vill säga!)

 

Du säger en massa saker som att min pappa skulle bli förbannad om han fick veta hur jag är som person och att du ska leta reda på honom och prata med honom!?

Visst gör så du leta reda på honom och breätta du, men jag kan säga de då får du leta jävligt länge eller så kan du ju börja med att leta på kyrkogården eftersom det är där han ligger begravd som han har gjort snart i 9 år!

Jag kan ju säga att om det är någon som vet vem jag är både som person så är de min pappa, han var den som visste vem jag var förr de vill säga när han levde(jag var ju trots allt pappasflicka, är fortfarande de även om han inte finns längre)  och han vet fortfarande vem jag är nu eftersom jag vet att han finns här hos mig och följer mig vart jag än går och vad jag än gör så vet han det..

 

Visst jag brukar inte vara personen som bryr mig om vad du säger eftersom jag vet hur du är som person men nu har du gått lite väl långt, du vet det finns en viss gräns för hur mycket en person kan tåla och du har precis gått över min gräns.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, asså jag är så himla förbannad på dig att jag bara vill slå dig så jävla hårt men jag gör de inte eftersom jag tänker inte sjunka till samma nivå som du..

 

 

Av Becky - 4 februari 2012 21:38

Har nyligen kollat klart på melodifestivalen (första deltävlingen!) med mamma! :D<3


Dead by april gick ju vidare till finalen vilket jag inte blev chockad över eftersom dom var bra

Men det jag inte kan förstå är varför Torsten Flink (och revolutionsorkesten?) gick till andra chansen när dom verkligen sög!?

Men men man kan ju inte alltid förstå sig på hur de svenska folket röstar, så det är ju bara le och se glad ut typ..

Men om torsten Flink kommer till finalen och sen vinner finalen och ska representera oss i eurovision song contest då kan jag bara säga att då kommer inte jag att heja på sverige iaf o då skäms jag över att vara svensk.. -.-'

Men men får hoppas på de bästa och att dom andra som deltar i dom tre andra deltävlingarna som får till andra chansen är bättre, så än är hoppet inte ute.. ^^

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards