Alla inlägg under augusti 2012

Av Becky - 29 augusti 2012 01:52

Tänkte bara skriva ett kort inlägg som då inte handlar om vad jag gjort eller vad jag ska göra det kommer senare! :P

Men tänkte iaf skriva om en av mina idoler från One Direction, för det är faktiskt så att han fyller år idag! :)

Så Grattis Liam James Payne på 19 år dagen, och hoppas du har en helt underbar dag med massa skoj och massor av skratt! Älskar dig! 

- So happy 19th birthday Liam James Payne and i hope you will have a wonderful day with lots of fun and lots of laughter! Love you! ❤

Av Becky - 24 augusti 2012 11:04

Usch, är stressad och upptagen tjej just nu, en massa städande, tvättande + diskade och så är de ju ingen hemma som kan hjälpa en men aja är bara att sätta fart och bli klar någon gång så man får hoppa in i en varm dusch innan man kan sätta sig ner och ta de lugnt och bara lyssna på musik! ^^

 

Men är även en glad tjej, eftersom senare idag så kommer ju pojkvännen hit till mig, lycklig och längtar! :) 

 

Men nej nu får jag sätta fart med det jag måste göra, så de fick bli ett snabbt inlägg, skriver nog mer senare! ByeBye :)

Av Becky - 22 augusti 2012 22:19

Har då inte gjort så mycket idag utom att legat i sängen o lyssnat på musik och kollat på film och bara tagit de lugnt helt enkelt..

 

Sen var jag även ut en sväng med syster Elisabeth, bror Mattias och kusin Sandra, lite senare kom oxå Stefan, sen gick jag,mattias,sandra och stefan till centrum medans elisabeth gick hem..

 

Det börja även ösregna när vi var på väg ut ifrån centrum så vi stanna inne, men sen var jag ju ändå tvungen att gå hem och sandra var ju tvungen att åka hem, så jag och kusin fick gå ut i regnet o bli blöta och så vänta jag med henne på bussen, sen gick jag hem..

 

Väl hemma så gick jag och tog en varm dusch sen la ja mig i sängen o lyssna på ännu mer musik och läser en bok, men nu ska jag fortsätta läsa min bok..

här är bilden på mig som jag tog i väntan på kusins buss, så himla snygg man blir av regn då!! xD

|

|

v

 

Av Becky - 22 augusti 2012 00:54

Tänkte börja med att skriva att kl är mycket och det är onsdag nu.. :D

Men nej det var inte de jag skulle skriva utan att jag hatar verkligen att vara sjuk

men aja inget att göra något åt, blir man sjuk så blir man..

Det som är så konstigt (enligt mig) är att jag mådde hur bra som helst måndags och sen helt plötsligt igår så mådde jag dåligt men aja hoppas det går över snart..


Men ne nu blire lyssna på musik ett tag sen sova (tror jag)..


 




Av Becky - 14 augusti 2012 13:13

Har inte skrivit på ett tag och det ber jag om ursäkt för, men jag har haft så fruktansvärt mycket att göra, och jag har helt enkelt inte haft tid, men även för att jag inte har haft tillgång till internet på ett tag!


Men allt har bara varit knas, ingen mår egentligen så bra hemma, men inget som vi inte kan klarar av tillsammans..


Har även en helt underbar pojkvän, älskar honom mer än ord kan beskriva och saknar honom något fruktansvärt nu när han inte är här hos mig, men han kommer hit snart igen och då får jag krama + pussa på honom, vilket jag bara älskar att göra ;)


Ska oxå se till att skaffa ett jobb eller sätta mig bakom skolbänken igen och plugga, funderar starkt på att söka till omvårdnad och bli undersköterska, men har inte riktigt bestämt mig än för jag vill ju oxå plugga barn och fritid..



:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards