Alla inlägg under september 2012

Av Becky - 26 september 2012 00:20

Det är över 6 månader sen du lämna världen Fredrik (LP) och jag kan fortfarande inte fatta att det är så och att jag och alla andra måste leva med det och jag kan säga det att saknaden efter dig är jävligt stor!<3

Jag vet att vi inte hade särskilt bra kontakt dom senaste åren men vi heja på varann när vi sågs och så, men du kommer föralltid vara barndomsvännen som alltid hade ett leende på läpparna varje gång vi sågs <3

Saknar dig något otroligt mycket precis som många andra, och precis som många andra så har jag själv ställt frågan: "Varför just du?" men det kanske är som prästen säger, att den gud älskar mest tar han han tillbaka ung, men kan ändå inte fatta att varför sätter man en vacker person som du på jorden för att sen ta tillbaka den innan personen har hunnit levt livet liksom.. Aja ännu en fråga man inte kommer få något svar på.. Men jag hoppas innerst inne att du har det bra där uppe bland molnen och även fast jag + så många andra skulle helst vilja ha dig här hos oss<3 Hoppas oxå innerst inne att vi ses igen nån dag när tiden här på jorden är slut och det är dags att dra vidare mot något nytt och spännade! <3

 


Av Becky - 4 september 2012 01:33

3/9:

Tänkte börja med att skriva att jag hade en väldigt tråkig förmiddag med en hel del film tittande och sen på eftermiddagen (typ) så stack jag, elisabeth och mattias ner till fyrisgården där vi träffa, Björken, Mange,Reske,Tomas,Peter,Lollo,Anna och några till, hade väldigt trevligt faktiskt..

Sen efter ett tag av att ha varit nere på station så stack jag, anna,mattias,mange och elisabeth till Gottsunda, väl där så stack vi hem till mig ett tag och hämta ett par byxor som anna skulle låna av mig och sen en snusdosa till syster elisabeth..

Sen stack vi helt enkelt hem till mange och hade jävligt roligt!!

På vägen dit så skulle mange hoppa över en bom med failade och hamna bara med ena benet över så han fick typ stängen mellan benen (typ) eller snarare mer på låret eller något sånt, och vi garva som fan!! xD

Sen väl hemma hos mange så satt vi och pratade och skrattade en hel del, sen så var elisabeth tvungen att gå hem så de blev bara jag,anna,mange och matte där, sen börja matte knäppa en massa kort på oss andra men en del på sig oxå! 

Dom kittla mig (asså anna och mange) och jag höll på att garva ihjäl mig samtidigt som jag försökte få dom att sluta men det gick inte så bra men till slut gick det, yeey! :P

Sen kolla vi oxå på film (virus i bataljonen?) och vi skratta en hel del åt den oxå!

 

4/9:

Vi kolla klart på filmen och skratta en jävla massa och sen gick vi där ifrån så jag,matte, anna och mange gick ut i natten och vi skratta ännu mer på vägen till lidl + centrum, men vi hade jävligt roligt iaf, men kvällen blev ju oxå lite konstig men de vill jag inte skriva om här..

Men aja jag har iaf sagt hejdå till anna,matte och mange som gick vidare hem till matte för att käka typ medans jag gick hem till mig, för att sova, så det är just det jag ska göra nu, så Godnatt! :)

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards