Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Becky - 2 maj 2011 12:12

Jaha va ska man skriva om, hade en väldigt trevlig valborg i lördags, träffa en massa trevligt folk och pratade en massa, men tjafsade även med en tjej som hade missupfattat en del saker, men aja sånt som händer ibland!

 

Hade ochså en trevlig 1 maj dag, var oxå då med en massa trevligt folk, som bland annat, min bror, min kusin, mina två syskon och två polare till mig o min bror, trevligt trevligt, lite senare på kvällen hjälpte vi till med att flytta grejer från min brors gamla lägenhet till den nya,  sen gick jag hem och kollade på tve!

 

idag har jag inte gjort så mycket, har nästan precis vaknat, ska nog gå och ta en snabb dusch innan jag börjar lyssna på musik eller om jag ska lyssna på musik ett tag först o sen duscha?

har inte riktigt bestämt mig än, haha men vi får se hur det blir, bestämmer väl mig snart!


Ha en väldigt bra dag jag vet att jag kommer att ha det!  

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards