Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

...?

Av Becky - 27 maj 2011 23:38

Jag orkar inte mer, kan ni inte bara ge er? Ge er med all skit som ni häller över mig, efter varje steg jag tar, kämpar jag varje dag, kämpar för att fortfarande stanna kvar, försöker hålla huvet rakt, försöker att se framåt. Men klarar inge mer efter allt som jag har genomgått, dagar kommer dagar går men allting rasar samman, hela livet går i bitar och jag skulle helst vilja vara nån annan, jag kollar tillbaka på valen som jag en gång gjorde som skulle göra allting bra. Men det var bara som jag trodde, för livet blir sämre och vad mer kan jag göra än att sitta å vänta på att jag en dag inte finns mer, jag duger inte till nånting hur mycket jag än vill, Jag vill bara härifrån dit tiden står still, Jag vill stå rak i ryggen utan att folk ser ner på mig, Jag vill klara av dagen utan att världen tynger ner mig, Jag hade de bra men jag sket i de jag hade o nu ångrar jag mig djupt!

 

För om de är som ni säger va de bara jag som sabba det. Jag låtsas som ingenting, men jag bryr mig mer för varje dag, men jag får ej va ledsen, för då visar jag mig svag, Jag visar att jag bryr mig och de är ett stort misstag, visa att de ni gör faktiskt förstör min dag, men vad ska jag göra när ni bara ser ner på mig, Snackar skit och säger att jag borde ta mitt liv, Jag vill inte gå ut för där finns bara lögner som slängs efter mig och hela dagen går sönder, Sen när jag kommer hem, förstörd efter orden, lägger jag mig i sängen, ensam på jorden, Jag tänker för mig själv "Tänk om jag gjort ett annat val" Att inte slåss, röka och dricka och gjort min mamma glad, Vad skulle hänt om jag hade mamma vid min sida, som hjälpte mig till de sista, skulle jag då fortfarande lida?

 

När jag skriver det här idag,ångrar jag saker som har hänt. Som skulle slutat annorlunda om jag bara hade tänkt, att jag skulle ha levt för att det fanns en dag imorron,istället för att bara ta dagen som den kommer, för de förstörde livet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards