Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Söndag!

Av Becky - 4 december 2011 23:45

Tänkte skriva lite om vad som hände mig i morse..

När jag vaknade upp var de första jag såg en hund som låg breve mig i sängen..

Först trodde jag att jag hade sett i syne eftersom jag inte äger någon hund..

Och dom tre frågorna som dök upp i mitt huvud var :

* Vems hund är det här!?

* Vart fan är jag någonstans!? (det var då jag insåg att jag inte var hemma hos mig..)

* Hur fan hamna jag här!?

När jag väl tog mod till mig att kliva upp ur sängen och gå och titta runt i lägenheten så stötte jag på Jacob o då slog de mig att jag måste vara hemma hos min "Syster" Felicia..

Och endast då när jag träffade Felicia så kunde jag slappna av..

Felicia och Jacob följde med mig hem, och sen gick dom sen igen när dom väl hade sett till att jag kom hem, inte för att det hade behövts eftersom jag hittar hem själv men aja..

Men jag har fortfarande inte kommit underfund med hur jag hamna hos dom..

Enligt Jacob så hade jag ringt honom och bett honom komma och möta mig efter det att jag blev utsläng tillsammans med tre andra personer ut ifrån bussen, jävla busschafför.. -.-'

 

Men det konstiga är att jag har inge minne av att jag ringde jacob eller att jag gick tillsammans med honom hem till honom och felicia och att jag sov kvar där har jag inge minne ifrån heller, har fortfarande inge minne av de, allt jag kommer ihåg är att jag blev utslängd från bussen med tre andra, bara för att dom skrattade i bussen.. Men de får man väl göra eller!? Men jag fattar inte varför jag blev uslängd, jag var ju tyst och skratta de gjorde jag inte heller, eller ja jag pratade med dom ett litet tag, så jag antar väl att busschaffören trodde att jag kände dom, men även om jag hade gjort det så har han fan ingen som helst rätt att kasta ut mig ur bussen och inte dom andra tre heller för den delen..

 

Men aja, tillbaka till idag, har inte gjort så mycket utom att jag kom hem vid typ tre halv fyra tiden nu i eftermiddags..

Har även tappat bort min mobil, kan inte hitta den någonstans och jag hoppas verkligen att jag har tappat den hos  Jacob och Felicia för jag vet att jag hade den där hos dom, eftersom jag kommer ihåg att jag svarade i mobilen när den ringde och sen att jag kollade hur mycket klockan var när jag vaknade för andra gången och om den inte är där så vet jag inte vad jag gör..

Men väl hemma så har jag städat, skulle tapetsera men de blev inge eftersom styvfarsan inte orkade så han skulle ta de någon gång nästa vecka..


men aja nu ska jag ta o lyssna lite på musik och kanske se om jag kan sova.. 

 
 
Paulina

Paulina

5 december 2011 17:22

Riktigt härligt blogg! kika gärna in min och lämna en kommentar :)

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

 
Paulina

Paulina

5 december 2011 17:24

Oj vilken dag! måste vara läskigt att vakna upp och inte veta vart man är :o
Fin blogg btw!
kram

http://alwayssmile.bloggplatsen.se

Becky

6 december 2011 00:36

ja de kan man lugnt säga att det var.
Tack, desamma!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards