Alla inlägg den 12 december 2011

...

Av Becky - 12 december 2011 02:38

 

Tänkte berätta lite om vad som hände igår(alltså söndag eftersom de är måndag nu!)

 

Jag gjorde inte så mycket, utom att kolla på när styvfarsan och lillsyrran tapetserade klart i vardagsrummet, sen städade jag mitt rum så nu är de fint och ganska rent igen!

Sen satte sig jag och Hanna oss och spelade tv-spel, idag igen!

Sen följde jag med hanna hem till hennes mamma, eftersom de var dags för henne att vara där i en vecka, undra hur jag ska klara mig!? -.-

Men aja väl hemma hos hannas mamma så träffa jag styvbrorsan Tony och hans tjej Gabriella, oerhört trevlig!

Sen gick jag hem till mig efter att ha varit där ett tag, och väl hemma så la jag mig ner i sängen framför datorn och började kolla på serien kamikaze kaitou Jeanne!

Fast jag har lite svårt att förstå vad dom säger eftersom den är på japanska, men den har engelsk text så jag är oerhört glad att jag kan engelska! ^^ Allt jag kan säga är att jag bara älskar den serien, har ju redan läst böckerna, så jag tänkte kolla om tv-serien är lika bra och kan säga att den är minst lika bra som böckerna! <3

 

Men nu tänker jag fortsätta kolla på serien, iaf ett tag till och sen blire nog sova för min del! :D

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards