Alla inlägg den 9 december 2011

Av Becky - 9 december 2011 14:11

Jaha då var de fredag igen..

Har dock inte gjort så mycket hitills(stavning?)  utom att jag har suttit vid datorn och sen diskat och varit en duktig flicka!

 

Sen har jag oxå hunnit med att fika lite med mamma, vi drack lite kaffe o åt sockerkaka, mums! :D<3

Vi satt ochså och kollade lite på tven, tror att de var hem till gården vi kolla på och sen nån sjukhus-serie som kom efter! :P

Men nu blire att göra sig i ordning för att gå ut och möta storebror och sen se vad man ska göra resten av dagen! :D

 

 

Av Becky - 9 december 2011 01:25

Kommer skriva lite kort om vad jag gjorde under torsdagen..

 

Gjorde inte så mycket kollade mest på film, men sen fick jag sånt otroligt god lust att baka sockerkaka, men som vanligt hade vi inte något strösocker, så jag fick gå till affärn och köpa de..

Ja sockerkakan blev otroligt god! ^^

 

Sen skulle jag åka ner till fyrisgården för att möta några personer men de blev aldrig så, fastnade ist med att prata med storebror, Elisabeth och Linnea!

 

Var hemma hos bror min, och softade lite..

och nu är jag hemma hos mig själv och ska sova snart..

 

Så godnatt på er!

 

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards