Alla inlägg den 11 december 2011

Av Becky - 11 december 2011 00:09

Nu är huvudvärken helt borta, hoppas den håller sig borta ett tag framöver oxå, vill verkligen inte ha tillbaka den..

Det hjälpte verkligen att ligga o vila i ett mörkt och tyst rum! ^^

 

Det som jag har gjort idag(eller snarare igår eftersom kl är efter 00.00 på natten), asså efter min lilla tupplur är att jag åt lite mat, sen satt jag och hanna oss framför tven i vardagsrummet och spelade lite bilspel, vi tävlade mot varandra, det gick jävligt bra även om vi voltade med bilen några gånger eller åkte ner för stupet, fast vi hade oerhört kul åt varandra! :)

Sen efter det att vi hade tröttnat på att spela bilspel, så satt vi och spelade lite crash bandicoot, oerhört kul! :D

Men sen tröttnade vi även på de, men det var mest för att vi spelade samma bana om och om igen, utan att klara den, men även för att hanna var lite trött!

 

Nu sover lilla Hanna, oj så trött hon var..

Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik o kollar runt på facebook..

Mamma och styvfarsan sitter i vardagsrummet o små tjafsar (igen!)..

Det finns absolut ingenting och göra just nu, så jag har lite tråkigt men de går nog snart över..

 

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards