Alla inlägg den 3 december 2011

Av Becky - 3 december 2011 01:32

Jag blir nog snart förbannad på mig själv eftersom jag alltid ska bli pigg så fort jag stänger av datorn o lägger huvudet på kudden o ska försöka sova lite, har nog allvarliga sovproblem ibland ja, eller ja rätt ofta faktiskt!

 

Men aja eftersom jag ändå är vaken så kan jag ju berätta vad jag har gjort under fredagen, eftersom klockan är efter tolv på natten till och med efter ett! ^^


Ja som jag skrev i förra inlägget, så tror jag att jag börjar bli sjuk, har fortfarande ont i halsen, och de blev ju inte bättre bara för att jag låg i badet i tre timmar, oerhört skönt ^^

Och det blev ju definitivt inte bättre av att vara på stan i kylan med de underbara människorna man brukar vara med! <3

 

Men aja lite har jag mig själv och skylla kunde ju ha stannat kvar hemma i varma sängen, men nejdå, jag skulle absolut ner på stan för att träffa folket!


Nu sitter jag nej men föresten jag ligger ner i sängen och dricker lite coca-cola och äter chocklad, mums! <3


ska nog ta och se om jag kan sova lite, hoppas på de iaf!

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards