Alla inlägg den 13 december 2011

Av Becky - 13 december 2011 21:30

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något idag..

Men de är så att när jag vaknade så mådde jag inge bra, det gjorde ont i både kropp och själ, kunde knappt öppna ögonen eller röra på mig hade ingen ork helt enkelt, så jag svalde några tabletter och la mig o sov igen, sen vaknade jag några timmar senare och mådde fortfarande lika dåligt.

Jag provade på att städa lite, de gick väl så där, svalde några fler tabletter och gick och la mig efter att ha städa klart, har sovit bort hela dagen kan man ju säga, åt lite mat men sen la jag mig och sov igen, vakna för typ 20 minuter sen och mådde fortfarande dåligt och hade ont som fan och jag bestämde mig för att ta en dusch men de var inte någon smart idé, höll på att ramla ihop i duschen men men, ska nog ta och sova igen snart..


Mår inte alls bra helt enkelt, så nu vet ni de, och jag kommer inte svara på sms eller när nån ringer, och jag kommer heller inte sitta vid datorn när jag mår så här, så därför kommer jag inte skriva något i bloggen eftersom jag inte har någon ork, kan knappt gå eller sitta upp, så jag kommer börja blogga igen när jag känner att orken börjar komma tillbaka och när jag mår bättre helt enkelt.!


Så hejdå tills vidare, och ta hand om er.. <3

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards