Alla inlägg den 25 december 2011

Av Becky - 25 december 2011 23:44

Har inte så gjort så mycket idag eller jo de har jag ju, jag har ju varit med storebror Mattias men oxå Nathalie  och hennes lilla dotter Molly och sen träffad vi ju oxå min brors mamma Ewa och två små bröder Kim och Emil, trevligt trevligt :)<3

Sen åkte vi nerpå stan en sväng och träffade Johanna, Lina men oxå Nathali lite granna oxå..

Sen efter ett tag så åkt Johanna hem och då drog jag och Bror min till våran buss och åkte hem..

Väl hemma la jag mig på sängen och somna och sov i typ 2 ½ timme sen vakna jag med ett ryck.. xD


Världen är full av idioter har jag hört...
Och visst har jag stött på vissa av dom under alla mina år i livet..
Men aldrig under mina 20 år har jag stött på såna korkade idioter som tror att dom är störst, bäst och vackrast och sen tror att dom är så coola och när dom går runt och hotar folk!
Visst jag kanske tar åt mig av de ni säger, men va fan jag vill helst inte gå runt och undra hela tiden när/om ni kommer slå ner mig när ni får syn på mig...
Men asså ni får hota mig hur mycket ni vill men jag kommer ändå åka ner på stan och umgås med mina kompisar och vill ni slå ner mig, so fine just do it!
Och förresten jag har inte gjort er något så då tycker jag att ni ska lämna mig ifred och växa upp lite.


Men nu ska jag gå och ta en cigg och sen försöka sova lite till, God natt på er!

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards