Alla inlägg under augusti 2011

Av Becky - 6 augusti 2011 18:30

När mamma och styvpappa hade kommit hem från affärn så hade dom en back öl, ovanligt eller inte xD

 

Sen satt vi och lyssna på en otroligt massa musik, och pratade och skrattade en massa.

Sen kom ochså Hanna och Sofia och gjorde oss andra lite sällskap, sen efter ett tag så börja dom med maten och sen åt vi lite mat och pratade lite granna..


men nu ska jag ta en snabb dusch för att sen  kolla på reprisen av glee från i onsdags! ^^

Av Becky - 6 augusti 2011 13:03

Jaha då är de helg igen, och finns inget och göra, och snart börjar skolan igen, usch! :/


Funderat på att börja motionera och sluta dricka en massa coca-cola, vill bli av med mitt coca-cola "beroende", orkar inte vara "mullig/tjock" längre, hehe så jag o mamma o syster(?) har bestämt oss för att börja ut och gå (eller gym?) och röra på oss, men det har vi sagt ett tag nu, enda sedan mars/april men det har aldrig blivit av, så jag får väl börja tvinga mig själv ut och gå bättre de än att sitta hemma och deppa.. ^.^


Just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik och mellan låtarna här jag, min syster Elisabeth och min styvsyster Hanna och hennes kompis Sofia prata en massa "skit" i köket, hehe väldigt intressant... Eller inte! xD


Väntar ochså på att mamma Helene och styvpappa Kari ska komma hem från affärn, så att jag kan prata med dom så att man kanske har lite roligare än vad man har just nu, hehe!

Av Becky - 2 augusti 2011 14:33

´hahaha jag bara älskar att vakna tidigt på morgonen och inse att jag inte sover i min egna säng utan sover på golvet vid dörren typ, och sen inte ha någon aning om hur jag hamna där jag hamna! (jag är knäpp jag vet, folk behöver inte påminna mig om det) xD

Och sen hatar jag när folk smsar mig och så vet man inte vilka det är o när man frågar vilka dom är så får man svaret: "jag är vän med en vän till dig ^^ och jag ba: men jag har liksom ganska många vänner :S och då får man svaret jaha då är det ju bara att börja fråga runt xD" faan va jag blir irriterad på sånt där!-.-'

 

Jaha har då inte gjort så mycket idag utom att ha smsat med nån tönt (typ) som inte vågar säga vad den heter..

Men jag har oxå spelat en del och kollat på tve o fikat lite med mamma..

Och nu sitter jag o kollar runt lite på facebook och Dayviews och så lyssnar jag på lite musik.. :D

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards