Alla inlägg under augusti 2011

Av Becky - 16 augusti 2011 13:24

Ca 3 dagar kvar av sommarlovet och sen börjar skolan igen..

 

Tiden går jäkligt fort får jag lov och säga, önskar att sommarlovet var lite längre men ändå jäkligt peppad av att börja skolan.. :D

 

Jag var modig igår, eller ja modig och modig var jag väl inte enligt alla andra men enligt mig själv var jag det, asså jag gick med min styvpappa Kari till Akademiska sjukhus igår och gick till blodcentralen för att lämna blod, visst jag tog bara prover(6 små rör blev det sammanlagt) bara för att se om jag kan bli blodgivare, det där var väl ingenting kanske folk tycker men för mig var det något, eftersom jag är rädd för nålar och sprutor och sånt så var jag lite nervös, men aja det var ju över ganska snabbt! :D

 

Men nu ska jag ta och gå och lyssna på musik i rummet, så att datorn får vila lite :P

Av Becky - 13 augusti 2011 15:21

Vakna efter 10 tiden, sen gick jag upp och pratade lite med mamma, men sen satte hon sig vid datorn och jag hade as tråkigt, och det fanns ju absolut ingenting och göra, det var bara väldigt väldigt tråkigt, och så hade jag ju huvudvärk så jag gick och la på sängen och vilade nån timme..^^

 

Usch, nästa vecka börjar skolan igen, längre sommarlov, ja tack! :D

Fast jag är ju oxå ganska nyfiken på skolan och klassen och så men ändå, vill ha längre lov ^^

 

Av Becky - 9 augusti 2011 14:53

Regnet det bara öser ner + att det åskar och blixter! ;(


Kanske blir översvämning här, haha och jag som skulle ut och gå till biblioteket men det kan ju jag fetglömma just nu, jag vill definitift inte gå ut och bli blöt..!

Av Becky - 9 augusti 2011 13:18

tänkte säga godmorgon men tyckte att det inte passade in eftersom jag har typ varit vaken i 4 timmar (typ) så jag skriver Godeftermiddag ist! xD


Det regnar ute så jag håller mig inne i värmen, hehe..

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik och funderar ut vad jag ska göra idag ^^

Av Becky - 8 augusti 2011 14:43

Ny vecka igen, och skolan börjar närma sig, börjar bli lite smått nervös, jag ska ju börja om Andra året på barn och fritid-linjen på katedralskolan, hoppas det går bra! :D

 

Har bakat bullar idag, just nu står plåten och svalnar så att jag kan lägga ner bullarns i plastpåsar och lägga ner dom i frysen! ^^

 

Men just nu ska jag kolla klart på facebook och dayviwes och sen gå in på rummet och lyssna på musik, så ni får ha en fortsatt trevligt dag/kväll! :D <3

Av Becky - 7 augusti 2011 16:08

Har ätit klart maten nu, mmm vad gott det var! :D

 

just nu har jag precis kollat min hotmail och rensat/raderat det som inte behövs där! :P

 

Nu blire lyssna på musik och ta det lugnt!

Av Becky - 7 augusti 2011 14:42

Vaknade i morse på soffan (sov på soffan i natt men även natten mellan fredag och lördag, pga att sofia sov i min säng!) av att styvpappa Kari ryckte i min kunde och tryckte på min näsa tills jag vaknade!

sen åt jag frukost framför tven, hehe! :D

 

Sen har jag pratat en del med mamma och styvpappa Kari och sen kollat på när regnet har fallit ner en massa!

 

Sen gick mamma och sov för att hon hade ont i huvudet! och jag lånar nu mammas och styvpappas laptop för att chatta lite med vännerna på facebook och dayviwves och så passar jag på att skriva ett inlägg här i bloggen men nu ska jag käka lite mat!

Av Becky - 7 augusti 2011 00:30

Kollade klart på glee, väldigt bra avsnitt var det, tyckte iaf jag! ^^

 

Sen kollade jag på olika klipp på youtube med Styvpappa Kari, vi kollade på olika klipp med Jeff Dunham(walter och Peanut!<3)

 

Sen satt vi och kollade på tve, och pratade med mamma och efter att mamma hade lagt sig för att sova så kollade jag och kari på spartacus eller hur det stavas! :D

 

Men nu ska jag sova, så godnatt! ^^

 

ps Sofia sov här från fredag till lördag och nu ska hon sova från lördag till söndag ochså! :D

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards