Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Becky - 21 augusti 2011 23:15

Har suttit och tittat på Fast & Furious(kom ut 2009) och den är bara så bra och Vin Diesel eller Mark Sinclair Vincent som han är döpt till är ju bara så het i filmerna ;)

 

Men nu blire nog att titta lite granna på tve men ska sova snart så jag orkar upp till skolan i morgon.. ^^

 

 

Av Becky - 21 augusti 2011 20:59

Söndag idag då vilket innebär att den här veckan är snart slut om några timmar,och sen att det är måndag i morgon vilket innebär att det är skoldags då!


Idag har jag inte gjort så mycket, utom att ha haft jäkligt ont i huvudet och legat i sängen och vilat ett tag och sen lyssnar en del på musik och kollat en massa tve!


Men just nu är det ju Fast & Furious som går på kanal 3 ikväll, älskar fast & furious filmerna iaf dom jag har sett, så massa kärlek till dom! <3



...

Av Becky - 21 augusti 2011 01:00

jag vill ta mitt egna liv,
men vet inte om jag kan.

jag vill känna blodet rinna längs mina armar,
som jag har gjort så många gånger förr.


jag vill känna hur pulsen saktar ner,
som jag känt två gånger tidigare.

jag vill känna hjärtats slag sakta ner mer och mer,
som jag alltför ofta har velat.


jag vill känna hur det känns att ta sitt sista andetag,
som jag har velat enda sen jag var 12.

 jag vill känna hur mörkret/ljuset letar sig hit.
som jag har velat så länge jag kan minnas.

jag vill känna hur jag får änglavingar,
som jag har önskat och bett om att få.


Men tills dess att jag har modet att genomföra detta,
så lever jag kvar i det helvetet som ni/jag har skapat åt mig

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards