Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Becky - 29 augusti 2011 17:17

Kan väl börja med att säga att när jag kom hem fårn skolan, så  drack jag jäkligt mycket vatten, och åt muffins med blåbärsmak, sen gick jag och la mig på sängen och sov, och nu är huvudvärken nästan borta, känner av den väldigt lite...


Sitter här och flummar med lillasyster Hanna, hon pratar om min tändare,ciggpaketet och mitt busskort, värsta dockteatern fast på ett annorlunda sätt, så jävla roligt..


och ska snart i väg och träffa Sofia, för att ta busen ner på stan, väldigt roligt..!

Länge sen jag träffa henne, ska bli kul och träffa min lilla mupp! :D<33


Skriver ett inlägg senare i kväll där jag skriver om vad vi gjorde på stan och vilka vi träffade, om vi nu träffar någon!



Av Becky - 29 augusti 2011 13:31

Är hemma nu och pratar med min lillasyster, o det är ju jävligt roligt! :)


Har as tråkigt, men ska snart gå och bädda min säng som jag glömde i morse, hehe ^^


och efter det ska jag lyssna på musik och ta det lugnt och få bort huvudvärken..

Av Becky - 29 augusti 2011 06:56

Nu är man vaken men allt annat än pigg! -.-


Snart ska jag börjar göra mig i ordning för att åka iväg till skolan, ganska skön dag idag, börjar 8.30 och slutar 13.50 :D


Men jag kanske hinner skicka iväg ett inlägg när jag kommer hem från skolan, vi får se, annars skriver jag ett ikväll när jag kommer hem och innan jag går och lägger mig för att sova!


Ha En Bra Måndag, De Kommer Iaf Jag Att Ha, Förhoppningsvis! :D<3

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards