Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Becky - 17 augusti 2011 15:41

hejhej igen, har varit hemma ett tag men har diskat eftersom jag inte hann diska tidigare! ^^

 

Det var jävligt tur att jag och mamma åkte till katedralskolan idag, för det visade sig att dom hade inte skrivit in mig i skolan, eftersom dom hade tydligen glömt bort det, men jag hade sån tur att jag fick prata med programrektorn och han pratade med mig och min mamma, och jag fick berätta en massa, och så sa han att jag fick börja här och att det var inga problem, och att det kan ha varit så att den gamla program rektorn glömde skriva in dig, innan hon slutade och jag tog över, men du får börja i klass B inom barn-och fritid och i den klassen är dom typ 5-6 personer( i A klassen är dom över 20 st typ) och jag bara ja men det är helt okej, så han sa det du är välkommen på fredag, och jag kanske ska dit i morgon igen, för att prata med min blivande lärare i klass B om han fick tag på henne.. :D

 

och nu har jag typ absolut ingenting men kommer nog på något snart, puss puss.! ^^

Av Becky - 17 augusti 2011 12:15

Vaknade av att mamma väckte mig genom att ringa på min mobil, och sa att jag skulle upp, och sen när vi hade lagt på så hade jag tydligen satt mig upp och sen lagt mig ner igen och somnat om, hehe!

Så jag vaknade vi kvart i 11 och bara jävlar, jag måste väcka syster, hon ska ju till skolan snart!

Så det var bara att hoppa ur säng fort som fan, och klä på sig och sen väcka syster, äta frukost, säga hejdå till syster och låsa dörren, sen tog jag en snabb dusch och gjorde mig iordning och nu är det 10 minuter kvar innan jag ska gå så jag kastar in ett litet inlägg så här lagom :P


Ska föresten ner på stan för att möta mamma, för att sen gå vidare till katedralskolan för att prata om vilken klass och sånt som jag ska gå i!


men nu måste jag dra, puss puss! ^^

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards