Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Becky - 26 augusti 2011 20:10

Sitter hemma i vardagsrummet och röker en cigg och dricker coca-cola medans mamma och styvpappa dricker öl och styv-lillebror och hans fästmö dricker cider, vi äter godis,chips och ostbollar med, mums! :D<3


Tänkte skriva lite att min styv-lillebror är korkad, fast det var ju inte någon direkt nyhet här i familjen, fast alla i min famailj är lite annorlunda... ^^


Vi har iaf väldigt trevligt även om vi kan vara knäppa ibland men för det mesta är vi lugna(?)


ne men nu blire att lyssna lite på musik och sånt, så ha en trevlig fredag allihopa! :D<3

...

Av Becky - 26 augusti 2011 17:14

har varit i skolan idag och efter skolan var jag ner till stan med mamma och syster, och så pierca jag mig, yeey!


sen shoppa jag lite kläder, blev bara två tröjer, och så lite smycken, hehe! :)


Sen åkte jag och mamma hem, syster är kvar på stan eftersom hon har kör-möte!


Och nu sitter jag och pratar med mamma, styvpappa och hans son+ hans sons fästmö, trevligt (TYP)... :D


 


Så blev de när jag pierca mig igen, den sitter på vänster sida, och nu ska jag vänta en eller två månader innan jag ska pierca mig igen fast på höger sida!! :D<33

Av Becky - 26 augusti 2011 10:56

Är hemma just nu men ska snart bege mig till bussen för att åka till skolan!


min smärta i nacken har inte försvunnit än, hoppas att den gör det för jag orkar ärligt talat inte med den just nu! -.-'


Efter skolan ska jag möta underbara mamma på stan och sen ska vi gå till Darkwell och jag ska pierca mig, wiii längtar som f*n :D <3

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards