Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Becky - 25 augusti 2011 23:51

Nu har jag tittat klart på Charlies Änglar och så blev de ochså ett avsnitt av 2 and a half men!! <33


Nu blire att sova, är asatrött kan knappt hålla ögonen öppna och så har jag nyligen tagit en Alvedon brustablett för att dämpa smärtan i nacken, tror allvarligt att jag skadade nacken när jag blev nerknuffad i backen i tisdags.. Eller rättare sagt killen sprang in i mig med full fart och gjorde så jag tappade balansen o for ner i backen men aja ingen idee att tänka på det nu, det som hänt har hänt även om det gör fruktansvärt ont, så finns de inget jag kan göra åt det utan bara vänta tills det går över, om det nu gör det någon gång för jag håller på och blir galen här...


aja godnatt på er.. !

Av Becky - 25 augusti 2011 22:13

Jag blir fucking galen på min smärta i nacken, kan inte gå och inte röra på huvudet utan att det gör ont så in i helvetet, t.o.m på bussen gjorde det ont, och busschaffören kunde ju inte köra heller, han körde hackigt, och det kändes som om han körde i varenda gropp som fanns på vägen med flit, inte kul!!


Jahaja, CSI Miami är slut, så nu sitter jag och kollar på en av mina favorit-filmer vilket är Charlies Änglar, finns nog ingen bättre, den är otroligt bra!! :D<33


Skriver säkert ett snabbt inlägg när jag har kollat klart på filmen men nu tänker jag fortsätta se filmen, hej så länge! ^^

Av Becky - 25 augusti 2011 21:16

Är hemma igen efter att ha varit på stan med mamma och Elisabeth!

Min migrän har försvunnit helt men min nacksmärta försvann ett tag med hjälp av Alvedon men nu har den kommit tillbaka värre än någonsin!


Nu kollar jag på CSI Miami, men just nu äre reklam(USCH!) Fast massa kärlek till CSI serierna!!<3<3<3

Av Becky - 25 augusti 2011 17:49

Har tagit det lugnt mest av dan idag, och i morgon blire skola! :D


Ska ner på stan med underbara mamma och vara där ett tag ska bli kul iaf nu när min migrän har försvunnit och jag har tagit Alvedon brustablett för att få slippa nacksmärtan...


Av Becky - 25 augusti 2011 13:34

Riktigt fin låt, tycker om den! <3


Av Becky - 25 augusti 2011 09:26

Är hemma ifrån skolan idag pga migränanfall, visst jag skulle ha kunna gått till skolan men jag orkade inte eftersom ha migrän och gå i skolan det funkar liksom inte, så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig och stanna hemma och ta det lugnt och vila mycket, så jag kan gå till skolan imorgon..


Just nu sitter jag i soffan och tar de lugnt, ska snart diska och sen lägga mig och vila ett tag!


I morgon ska jag till skolan, och efter skolan så ska jag möta underbara mamma på stan och sen gå till Piercing studion och pierca mig igen, längtar! :D <3

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards