Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

SaknarErSomFan!<3

Av Becky - 28 augusti 2011 12:16

Tänkte och skriva lite om några av mina vänner!<3


Viktoria: du är saknad som fan, hoppas vi träffas snart, det var länge sen sist, men vi har båda två mycket och göra, du har jobbet o jag skolan, men hoppas iaf att vi får tid snart så att vi kan ses!<3 Du är underbart rolig o vara med, du får en alltid på bättre humör, och du får en att skratta och vara glad, det går inte och vara sur när man är med dig, det är det jag gillar med dig, du är nästan jämt på gott humör och du får alla runtomkring du att vara glada! Älskar dig vännen! <3


Mattias: Du är min storebror och även fast jag träffade dig i förrigår så är du väldigt saknad! <3 Du finns alltid där för mig även när du inte behöver så är du där, och det är jag jävligt glad för, även fast vi bråkar ibland så bryr du dig ändå! Finns ingen bättre bror än dig, Hoppas vi träffas snart igen! Älskar dig bror!<3


Nathalie: Saknar dig oerhört mycket, har inte träffas på ett tag så tycker du ska komma hit och träffa mig snart igen!<3 Du är jätte snäll och trevlig, och även fast vi tjafsar och bråkar så kan jag inte hata dig, det går bara inte! Älskar dig vännen!<3


     

   Viktoria<3                           Nathalie<3                   Mattias<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards