Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

HarIngaOrdFörPersonerSomDig,,,

Av Becky - 16 februari 2012 18:11

Jag vet ärligt inte talat vart jag ska börja med att säga när det gäller såna personer som du..

Egentligen borde jag inte lägga ner energi på såna som du men nu har du gått lite väl för långt med ditt prat!

 

Asså du kan inte tro att du kan snacka hur mycket som helst och sen tro att du kan komma undan med det du säger utan att folk blir arg..

Och du kan ju inte bara tror att du kan säga vad du vill om min famlij och sen tror att jag ska tacka och ta emot och inte säga ett jävla dugg, jag kan säga att du har jävligt fel om du tror de, eftersom om du snackar om min familj så har du problem, allmänt stora problem..

Du säger att du är rädd för min bror när han blir förbannad, då kan jag säga att då har du verkligen inte sett mig förbannad eller arg, för jag är ett snäpp värre än honom(om jag blir riktigt förbannad vill säga!)

 

Du säger en massa saker som att min pappa skulle bli förbannad om han fick veta hur jag är som person och att du ska leta reda på honom och prata med honom!?

Visst gör så du leta reda på honom och breätta du, men jag kan säga de då får du leta jävligt länge eller så kan du ju börja med att leta på kyrkogården eftersom det är där han ligger begravd som han har gjort snart i 9 år!

Jag kan ju säga att om det är någon som vet vem jag är både som person så är de min pappa, han var den som visste vem jag var förr de vill säga när han levde(jag var ju trots allt pappasflicka, är fortfarande de även om han inte finns längre)  och han vet fortfarande vem jag är nu eftersom jag vet att han finns här hos mig och följer mig vart jag än går och vad jag än gör så vet han det..

 

Visst jag brukar inte vara personen som bryr mig om vad du säger eftersom jag vet hur du är som person men nu har du gått lite väl långt, du vet det finns en viss gräns för hur mycket en person kan tåla och du har precis gått över min gräns.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, asså jag är så himla förbannad på dig att jag bara vill slå dig så jävla hårt men jag gör de inte eftersom jag tänker inte sjunka till samma nivå som du..

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards