Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

är trött på det här...

Av Becky - 24 februari 2012 00:27

Jag orkar inte fälla mer tårar för dig men ändå så sitter jag här med gråten och önskar att jag vore någon annanstans, där man slipper denna smärta man får men ändå är jag så jävla dum eller ja rent utav korkad att jag gör om samma misstag varje gång, och visst det sägs att man lär sig av sina misstag men när ska jag lära mig att inte göra om samma misstag hela tiden.?


Asså slippa detta som folk kallar för kärleken, önskar jag slapp bli sårad, få hjärtat krossat, slippa fälla allt för många tårar..

Visst ni säga att kärleken kan vara underbar om man delar den med rätt person, menar ni då att jag alltid väljer fel person.?

Ja de kanske jag gör, men det känns iaf rätt för mig när jag vet att det är den personen jag tycker om, det är väl ändå ens egna hjärta och känslor man ska lyssna på och inte på vad andra säger..

Men varför kan jag isf inte sluta lyssna på vad folk säger och bara lyssna på mig själv ist..?

Tyvärr så har jag inga svar på mina egna tankar, vilket gör allt så mycket svårare..

Är så trött på alla jäkla rykten som sprids om allt och alla men ändå lyssnar jag på dom även fast jag vet att jag inte borde..
Men ibland kan jag liksom inte låta bli och vem lyssnar inte liksom när man hör att det handlar om en själv..?

Blir bara så himla trött på mig själv ibland när jag inser att jag börjar tro mer och mer på dessa rykten än på mig själv och mina egna känslor..

Asså jag låter detta knäcka mig totalt och få mig att må dåligt helt enkelt och jag skulle vilja säga att allt är ditt fel men nu är de så att det är bara mitt fel denna gång.. 

Jag hatar det här och även fast jag vet att jag inte borde ta åt mig utav det som sägs så kan jag helt enkelt inte låta bli så jag får väl helt enkelt skylla mig själv att allt blir fel tillslut..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards