Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Rubrik saknas

Av Becky - 14 juni 2011 14:36

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men har varit ganska upptagen och sen har jag inte känt ork att skriva, vet dock inte varför..


men kan skriva lite om vad som hände i helgen..

I fredag blev jag äntligen 20 år! :D och det firades med vännerna + storebror på krogen, blev ganska full men kan bero på att jag inte åt så mycket innan, så får skylla mig själv, ,mådde inte bra iaf och börja gråta helt plötsligt flera gånger till och med och vet inte varför, kommer inte ihåg anledningen..

I lördags vaknade jag vid 6 tiden av att jag mådde rejält illa, huvudet snurrade och dunkade, och jag kunde inte ligga i sängen så jag gick ut och satt mig i soffan, och till slut somna jag där ute och sen vakna jag igen vid åtta tiden och jag var rejält bakfull, så låg mest i sängen o sov, eller så låg jag på soffan o glodde lite på tve..

på söndagen var jag med storebror och hans polare nere på stan, trevligt trevligt! :)

och igår gjorde jag inte så mycket, var mest i mitt rum o lyssna på musik..


Idag har jag inte gjort så mycket utom att städa och sånt.


 Tänkte avsluta detta inlägg med detta! :)


Låt mig få vara en trotsig tonåring

jag kommer att bli vuxen.

Låt mig få skrika och springa min väg

jag kommer att återvända.

Låt mig få hitta min egen väg

jag kommer ändå att söka.

Låt mig få snubbla

jag kommer ändå att resa mig.

Låt mig få deppa och vara sur

jag kommer att vara glad igen.

Låt mig få hitta mitt eget liv

jag kommer ändå snart att lämna er.

Låt mig få ha hemligheter

jag kommer att berätta det sen.

Låt mig inte få bli sårad

jag litar ju på er.

Låt mig få prata när jag behöver det

jag klarar inte det här själv.

Låt mig få gå när jag är redo

men släpp mig inte helt.

Låt mig få komma igen när jag är liten

jag vill inte alltid vara stor.

 

 

 
 
Madeliene

Madeliene

30 juni 2011 23:41

jagälskar dig <3

http://maadeliiene.blogg.se

Becky

9 juli 2011 18:23

Jag älskar dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka.....

Av Becky - 16 mars 2013 15:04

Veckor och veckor går förbi, vet inte hur jag vill leva mitt liv längre, alla säger, ta en dag i taget så ordnar det sig ska du se, jaja, visst jag tar en dag i taget, men det är bara för att leva vidare, orka mer, allt blir bättre för varje dag som ...

Av Becky - 5 februari 2013 22:11

Av Becky - 5 januari 2013 15:50

Jag har rökt sen jag var 12/13 år gammal men jag har även på senare år funderat på att sluta med rökningen, för jag vill inte vara beroende av cigaretter/rökningen eller rättare sagt nikotinet... Men det har alltid funnit något som varit i vägen, s...

Av Becky - 11 december 2012 22:35

Tänkte bara skriva av mig lite granna, börjar bli lite för mycket uppe i skallen på mig eller så börjar mitt hjärta bli för fullt av lågt självförtroende..? hmm vet helt enkelt inte, men ska ändå skriva lite som jag funderat på ganska länge ifall jag...

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards