Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Becky - 7 juni 2011 12:36

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, förlåt att jag inte skrivit på ett tag, haft mycket och göra o sen har jag inte mått så bra, så jag har mest legat i sängen o sovit men oxå varit ute för att se om huvudvärken skulle förvinna men icke då, den har tydligen kommit för att stanna och den blir ju bara värre och värre.! :(

 

det är bara 3 dagar kvar nu tills fredag kommer då jag fyller 20, längtar som fan, vet inte om jag längtat så mycket som jag gör nu, tror iaf inte det! :D

 

Sitter och lyssnar på en massa blandat musik och försöker ta det lugnt, men går inte så bra pga huvudvärken men försöker iaf att inte tänka så mycke på de men går ju inte så bra..

 

men aja allt jag gör nu är att planera en massa som jag ska göra på fredag, fast jag vet redan vad jag ska göra eller iaf lite av det..

 

Slutar detta inlägg med att säga att jag tycker du är söt, och kan inte sluta tänka på dig, kan inte hjälpa det! ;)<3

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards