Alla inlägg under augusti 2013

Av Becky - 9 augusti 2013 16:26

Jag vet att jag inte skriver så ofta, men har inte haft tid, vet att jag skriver så varje gång, men jag har ingen dator för tillfället, den gick sönder, och nu är på lagning, så har varit utan den, men den kommer väl tillbaka någon gång nästa vecka..


Men iaf, just denna vecka så har dom hållt på och borrat i trappan där jag bor och i lägenheterna över oss..

Så runt halv 8 varje morgon så har man vaknat av att dom borrar, inte särskilt trevligt men man kan inte klaga, dom håller på och fixar ett nytt fibernät i lägenheterna (uppsalahems idé..)

Och så idag har turen kommit till oss, så nu håller dom på och borrar i våran lägenhet, och ljudet är öronbedövande..

Får värsta huvudvärken, men det måste ju göras, så det är bara och stå ut, för det är väl snart klart..Får man hoppas.. :)


Tidigare månad - Senare månad

:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bdb

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards